expoplast Sibiu 2019

Alina Cranga se alatura echipei BrandTailors, pe pozitia de Client Service Coordinator

BrandTailors – companie de consultanţă şi design de brand – a început un proces intern de regândire a structurii echipei şi descentralizare decizională.

Pornind de la premisa că fiecare individ îşi dovedeşte adevarata valoare în măsura în care îşi exploatează cu precădere calităţile care îl diferenţiază şi recomandă ca bun profesionist, BrandTailors îşi redefineşte strategia de personal pe termen lung numind oameni în poziţii în care fiecare individ să îşi pună în valoare calităţile profesionale în care excelează. În acest sens, anul 2011 aduce o primă schimbare internă: revenirea Alinei Crangă, de la 1 ianuarie, în funcţia de Client Service Coordinator. Din această poziţie, ea va coordona activitatea de client service şi project management a echipei, dar, totodată, va prelua o serie de atribuţii manageriale, respectiv: administrare financiară şi juridică, resurse umane şi alte aspecte operaţionale curente.

Alina Crangă s-a alăturat echipei BrandTailors în anul 2007, pe poziţia de Account Manager, pe care a ocupat-o până în februarie 2010, moment în care a părăsit compania pentru a ocupa poziţia de marketing specialist în cadrul echipei de marketing a Grupului Ţiriac.. Astfel, ea a fost un ”client” extrem de exigent (Ţiriac Holdings se numără printre clienţii pentru care BrandTailors derulează proiecte), dar totodată plăcută, propăvăduid valorile BrandTailors în rândul celor care s-au alăturat echipei după plecarea ei, dovedind prin aceasta pasiune şi adeziune pentru filosofia companiei.

„Aşteptările mele sunt ca Alina Crangă, într-un an de la instalarea în noua poziţie, să ajute, în primul rând, la creşterea accelerată şi, totodată, la profesionalizarea echipei de project management; să faciliteze tuturor oamenilor pe care dorim să îi angajăm un proces firesc de introducere în filosofia organizaţională a BrandTailors şi, de asemenea, să crească rata de loialitate a anagajaţilor, printr-un proces riguros de recrutare. Decizia de a o readuce pe Alina în companie s-a bazat pe trei motive: calităţile sale de excepţie de project management, capacitatea de a conecta echipa proprie cu cea a clientului într-o manieră rar întâlnită şi, în special, pasiunea şi dragostea ei pentru filosofia BrandTailors, care constituie, de fapt, motivul fundamental pentru care am declanşat procesul readucerii ei în companie.” – Beatrice Daniş, Managing Partner

În prezent, din noua poziţie ocupată în cadrul BrandTailors, Alina Crangă lucrează la dezvoltarea unor noi procese de lucru care au drept scop eficientizarea timpilor de execuţie şi a costurilor de implementare pentru proiectele dezvoltate de companie. Scopul demersului este de a fluidiza activitatea de coordonare între departamente, astfel încât clienţii companiei să beneficieze de o eficienţă şi satisfacţie maxime în raport cu parametrii menţionaţi – calitatea, timpul de execuţie şi costul unui proiect.

„În calitate de coordonator al departamentului de client service, mi-am propus să formez o echipă de oameni care să poată acţiona într-un mod profesionist şi prompt, aşa cum fiecare client pretinde de la colaboratorii săi. În acest sens, am în vedere programe de pregătire atât pentru colegii care fac parte acum din echipă, cât şi pentru tinerii profesionişti pe care să îi iniţiem în disciplina branding-ului şi din care, mai apoi, să putem recruta oameni de valoare, care sa corespundă standardelor BrandTailors. Am convingerea că rezultatele se vor constitui într-un puternic avantaj în construirea reputaţiei BrandTailors şi în conturarea unei imagini favorabile în rândul clienţilor pe care îi vom întâlni de-a lungul timpului.” – Alina Crangă, Client Service Coordinator

Odată cu revenirea Alinei Crangă în cadrul BrandTailors pe poziţia de Client Service Coordinator, compania va intra într-o nouă etapă, în care conducerea va fi asigurată de o echipă lărgită de specialişti, cu misiunea de a se apleca cu mai multă atenţie asupra fiecărei funcţiuni manageriale. Această nouă strategie de funcţionare a devenit necesară odată cu creşterea înregistrată de companie în ultimii doi ani şi cu stabilirea obiectivelor de dezvoltare pentru următorii cinci ani.

„Pentru mine, decizia de a o readuce pe Alina în companie a venit după 7 ani de activitate dublă, de manager şi specialist de branding, ani în care am visat la momentul în care voi putea să practic branding-ul 12 ore pe zi în loc de 6. Sper ca, în urma acestui proces de descentralizare decizională, să pot ajunge, până la sfârşitul anului 2012, să mă dedic în totalitate pasiunii mele, branding-ul. A fi direct responsabilă de primii 7 ani din viaţa BrandTailors a fost pe cât de provocator, pe atât de greu. Am început această saga antreprenorială la 27 de ani, plecând la drum cu curajul dobândit în cei 10 ani de experienţă în advertising, dar şi cu inconştienţa specifică vârstei. Privind retrospectiv, am credinţa că etapa ”7 ani de acasă” mi-am asumat-o cu responsabilitatea pe care trebuie să şi-o asume orice părinte faţă de propriul copil. Cred că a sosit momentul în care copilul ”BrandTailors” poate să se maturizeze, folosindu-se de experienţe determinate de un număr extins de factori, nu doar de cei generaţi direct de către ”părinţi”.” – Beatrice Daniş, Managing Partner

În prezent, echipa BrandTailors este alcătuită din 18 angajaţi, organizaţi în două divizii de business: branding de produs şi branding de servicii. Rezultatele financiare pentru anul 2010 au arătat o creştere a companiei cu 48% faţă de 2009.

Bucuresti, 22.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *