Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Alfers evoca placerile simple in noua campanie de comunicare semnata 23 Communication Ideas

23 Communication Ideas a dezvoltat campania de relansare a napolitanelor Alfers, în contextul introducerii pe piață a unui nou ambalaj și a patru noi arome. Debutând luna aceasta, campania de comunicare introduce o serie de trei spoturi TV „Pescuitul”, „Poker" și „Grătarul”.

Despre noile produse, Laurențiu Semeniuc declară că: “Alfers a devenit liderul pieței de napolitane neglazurate respectând o rețetă simplă a succesului: produs foarte bun și preț accesibil. Fără sofisticării irelevante, fără păcăleli cu gramaje sau pungi voluminoase în care plătești mai mult aerul dintr-însele, decât produsul. O altă realitate, a categoriei, de data aceasta, este că napolitanele reprezintă o plăcere simplă, un mic răsfăț, un dulce între mese, fără a fi consumate neapărat pentru a ține de foame, ci mai degrabă când simți nevoia de ceva dulce și bun.”

Anul acesta, aromelor consacrate Alfers: cacao, vanilie, lămâie și 2 Creme li se alătură combinații la fel de simple și delicioase: cafea cu frișcă, cacao cu lapte sau lămâie cu mentă. Noua gama Alfers este ocazia perfectă de comunicare și de reîmprospătare a imaginii întregului brand, rămânând consecvenți criteriilor care i-au consacrat pe piață: produs extraordinar, arome de bază care plac românilor și promisiunea că primești chiar mai mult decât plătești. Pentru că plăcerile simple ar trebui să rămână așa.

„Campania dramatizează întocmai acest gând, exemple de plăceri simple care în mod surprinzător se complică, transformând ceea ce în mod normal ar fi trebuit să fie simplu și plăcut, în ceva cu consecințe nu tocmai îmbucurătoare. Este modul creativ de a transmite promisiunea mărcii Alfers, o plăcere simplă, fără surprize neplăcute pentru consumatorii săi.” a adăugat Laurențiu Semeniuc, Partener 23.

Campania de comunicare se va desfășura atât pe TV, cât și în mediul online și la punctul de vânzare.

Pentru a vizualiza spoturile companiei, vă rugăm accesați:
//www.youtube.com/user/napolitanealfers.

Echipa 23 Communication Ideas care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Alina Popa (Brand Comm), Laurențiu Semeniuc (Strategy), Antonio Marzavan, Radu Roman, Alexandru Pomană (Creative).

Din partea Alka Grup s-au implicat în realizarea campaniei: Lucian Dună (Digital Communication & Brand Management Coordinator), Ruxandra Roman (Marketing & Communication Director).

Bucuresti, 23.09.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.