Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Alergii lovite in plin cu Claritine

Publicis Romania a pregatit campania de lansare a Claritine, antialergicul nr 1 din Romania care tocmai si-a schimbat statutul in OTC (medicament disponibil in farmacii fara prescriptie).

Strategia de comunicare urmareste sa reasigure consumatorii actuali de Claritine, foarte loiali brandului, ca este voba de exact acelasi produs, doar sub un alt ambalaj, cu aceleasi beneficii pe care le-au apreciat in cei 11 ani de prezenta pe piata din Romania. In acelasi timp, comunicarea are scopul de a informa persoanele alergice care isi doresc o solutie rapida si eficienta in combaterea efectelor factorilor alergeni despre alergii si Claritine.
Mixul de comunicare acopera toate punctele de contact relevante pentru consumator: canale media conventionale si neconventionale. Mesajul transmis este sintetizat foarte bine de noul slogan : “Claritine – loveste alergia in plin!”, iar executional, idea de publicitate urmareste sa evidentieze efectele factorilor alergeni, subliniind eficienta produsului.

Strategia media urmareste atingerea unui numar cat mai important de public potential. Se simte nevoia unei campanii de educare in masa, de aceea  televiziunea a fost aleasa ca si canal media principal.

Spotul TV on air pe Pro TV, Pro Cinema, National TV, AXN  si Antena 3 semnalizeaza publicului ca reactii ce par ale unei raceli pot fi de fapt reactii alergice. Acest lucru este foarte putin constientizat si produce deseori automedicatii gresite.

Machetele de presa pun in evidenta doua aspecte importante: ubicuitatea alergiei si eficienta produsului. Printr-un ton simpatic si direct, Claritine transmite publicului ca factorii alergeni stau mereu la panda si pot lua pe oricine pe nepregatite.

De asemenea, au fost dezvoltate si executii pe bus-sheltere, cu un mesaj adaptat, subscris aceleiasi strategii de campanie. Ca si perioada, alergiile de exterior sunt sezoniere, manifestanduse din mai pana in septembrie. Comunicarea outdoor urmareste sa acopere tocmai acest interval, cand un produs antialergic este mult mai pretuit si mai relevant pentru un alergic.

Echipa Publicis Romania ce a lucrat pe acest proiect a fost compusa din: Silviu Nedelschi – Group Creative Director, Dan Franculescu – Copywriter si Raluca Bararu – Art Director, Daniel Raicea –Client Services Director, Felicia Popescu – Account Manager, Victor Popa- Senior Media Planner (Optimedia). Din partea Schering Plough au participat: Alina Serban – Product Manager Claritine si Madalina Lucic – Business Unit Manager.

Claritine este lider de piata in Romania, conform Cegedim Romania/Pharma&Hospital Report, 2005, si este un produs al Schering Plough, o corporatie americana cunoscuta drept “Expertul in Alergie”.

Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din Romania care a fost infiintata in 1995 si detine in portofoliu vast de clienti. Publicis Romania este parte a grupului Publicis, lider in Europa in industria de publicitate, la nivel mondial fiind al patrulea mare grup de comunicare.

Bucuresti, 28.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.