Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Alege să te bucuri de viață. Alege protecția Lifebuoy” este mesajul campaniei de lansare în România a celui mai vândut săpun antibacterian din lume(1)

Unilever Lifebuoy Romania

Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piața bunurilor de larg consum, lansează în România gama de produse igienizante Lifebuoy.

Cu o istorie impresionantă, Lifebuoy este primul săpun antibacterian din lume, lansat în Marea Britanie și Irlanda în 1894, când bolile și epidemiile erau o amenințare constantă. În prezent, Lifebuoy este cel mai vândut săpun antibacterian din lume1, fiind disponibil în peste 60 de țări.

Unilever Lifebuoy Romania

Campania de comunicare prin care Lifebuoy s-a lansat în România – Alege să te bucuri de viață. Alege protecția Lifebuoy – se desfășoară pe parcursul întregului an și cuprinde mai multe componente și canale de comunicare: spoturi comerciale în mediul online și TV, parteneriate cu specialiști și autorități din domeniul sănătății pentru a sublinia importanța și impactul unei igiene corespunzătoare a mâinilor, comunicare pe teme legate de igiena mâinilor și implicarea unor lideri de opinie din domenii diferite (parenting, lifestyle, travel, food, beauty), în calitate de ambasadori ai brandului.

“Campania Lifebuoy nu vorbește doar despre igiena corectă a mâinilor. Am plecat de la insightul potrivit căruia oamenii abia așteaptă să își reia micile plăceri ale vieții, să iasă din casă în siguranță, să reînceapă să călătorească. Cu toții ne dorim să ne bucurăm mai mult de viață, să avem experiențe reale de libertate, de relaxare și emoții pozitive. Exact acesta este mesajul pe care îl comunicăm prin lansarea în România a brandului Lifebuoy. Trebuie să reîncepem să trăim în această nouă normalitate și să ne bucurăm mai mult, respectând în același timp toate măsurile necesare de prevenție, începând cu o igienă corespunzătoare a mâinilor” a declarat Monica Tamaș, Director de Marketing Beauty & Personal Care, Unilever South Central Europe.

Dezvoltarea campaniei a fost susținută și de un studiu2 de piață legat de comportamentul și obiceiurile populației în ceea ce privește igiena mâinilor, realizat de Unilever în luna decembrie 2020. Potrivit acestuia, deși utilizarea dezinfectanților pentru mâini a crescut cu 110% în timpul pandemiei, iar frecvența cu care se spălă pe mâini s-a dublat (peste 8 ori pe zi în prezent), cei mai mulți dintre români încă nu sunt conștienți că durata de 20 de secunde pentru spălarea mâinilor, recomandată de specialiști, are o importanță capitală.

1. Calcul Unilever conform datelor raportate de Nielsen pe baza volumului de vânzări raportat la piață (aprox. 40 de țări) în segmentul de produse de igienă a pielii

2. STUDIU DE PIAȚĂ UNILEVER, DECEMBRIE 2020 – Comportamentul românilor în ceea ce privește igiena mâinilor, realizat pe platforma Ipsos.Digital pe un eșantion de 800 respondenți, bărbați și femei, cu vârste cuprinse între 18 și 55 ani, cu o marjă de eroare de +/- 3,5%.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.