Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Alcatel-Lucent: Utilizatorii de smartphone vor acces la retele Wi-Fi si LTE

Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucentpentru apeluri de voce si video

  • Un studiu realizat în rândul a peste 5.500 de utilizatori de smartphone indică oportunități pentru producători și recomandări pentru generarea de noi venituri, în funcție de preferințele abonaților în ceea ce privește serviciile, așteptările și disponibilitatea lor de a plăti

Noile tehnologii, precum dispozitivele purtabile, casele și automobilele inteligente și IoT (Internetul Lucrurilor) vor schimba în viitor modul în care utilizatorii de smartphone folosesc serviciile oferite de operatori și interacționează cu dispozitivele mobile, potrivit unui studiu realizat de Alcatel-Lucent (Euronext Paris și NYSE: ALU).

În prezent, utilizatorii de smartphone sunt tot mai interesați de posibilitatea de a realiza apeluri de voce şi video de foarte bună calitate prin Wi-Fi și LTE.

Abundența de companii care oferă aplicații pentru smartphone a dus la o o scădere a veniturilor rezultate din serviciile de voce și mesagerie. Pentru a contracara acest trend și pentru a permite companiilor de telefonie mobilă să își crească afacerile prin oferte inovative, Alcatel-Lucent, în colaborare cu Penn Schoen Berland (consultanță bazată pe cercetare), a realizat o analiză amănunțită pentru a identifica serviciile noi pe care utilizatorii de smartphone le doresc, precum și așteptările acestora. Rezultatele au fost grupate într-o serie de rapoarte cu titlul „5,504 utilizatori de smartphone nu au cum să se înșele – 7 oportunități noi pentru serviciile de telefonie mobilă”.

În cele șapte rapoarte, Alcatel-Lucent oferă informații despre creșterea în viitor a cererii pentru servicii de voce, mesagerie și apeluri video și viitoarele inovații în domeniul serviciilor de comunicații care vizează utilizatorii, dispozitivele purtabile, casele și mașinile inteligente. De asemenea rapoartele relevă noi modalități prin care companiile de telefonie mobilă pot interacționa cu utilizatorii de smartphone. Rapoartele cuprind și recomandări clare, adaptate fiecărui segment demografic pe care furnizorii de servicii de telefonie mobilă le pot folosi pentru a a-și crește veniturile prin oferte diferențiate, adaptate unor categorii diverse de utilizatori.

Principalele concluzii ale studiului:
· Peste 30% dintre americani se aşteaptă să realizeze apeluri de voce mai multe sau de durată mai mare, utilizând protocolul de comunicaţii VoLTE;
· Aproximativ jumătate dintre respondenții din SUA şi UK și 80% dintre cei din Brazilia estimează că vor realiza mai multe apeluri video în următorii 5 ani;
· Peste 60% dintre utilizatorii de smartphone din Brazilia, SUA şi UK s-au arătat interesați de interacțiuni cu companiile cu ajutorul apelurilor video;
· Între 78% si 97% dintre respondenți au declarat că ar prefera apelurile prin Wi-Fi dacă acestea ar fi oferite de operatori. Această preferință e motivată de existența zonelor cu acoperire slabă în Brazilia, Marea Britanie și SUA și de numărul limitat de minute din planul tarifar în Japonia;
· Peste 60% dintre utilizatorii de smartphone din Japonia, Marea Britanie și SUA s-au arătat dispuși să platească pentru servicii de comunicații inițiate de terminale conectate la IoT, acest procent fiind și mai mare în Brazilia.

Studiul a fost realizat pe un eşantion de 5.500 de utilizatori de smartphone, în Brazilia, Japonia, Marea Britanie și SUA.
Josh Aroner, Vice Preşedinte, IP Platforms Marketing, Alcatel-Lucent: „Utilizatorii de smartphone știu exact ce aplicații și servicii își doresc, iar acest studiu îi ajută pe operatori să înțeleagă nevoile lor și să se diferențieze, prin serviciile oferite, de alți jucători de top, identificând adevărate oportunități de afaceri. Suntem dornici să colaborăm cu clienții noștrii și să le oferim informații în baza cărora pot acționa, direct de la consumatorul primar, folosindu-ne de experiența noastră în domeniul rețelelor IP și de bandă ultralargă. Mai mult decât atât, putem oferi sprijin în descoperirea unor noi oportunități de a oferi servicii de comunicații mobile, folosindu-ne de portofoliul vast de care dispunem – inclusiv Rapport™ cloud communications software, care simplifică distribuția de servicii, încurajând astfel inovația.”

Accesarea raportului:
Alcatel-Lucent face publice studiul și concluziile lui, în șapte rapoarte care vor apărea la intervale de două săptămâni până la sfarșitul lunii octombrie 2015. Acestea vor putea fi accesate pe o platformă dedicată la acest link:
· „I See You” – De la voce la video; va fi publicat pe 4 August.
· „Set The Bar High” privind apelurile Wi-Fi; va fi publicat pe 18 August.
· „There’s An App For That!” – apelare voce și mesagerie; va fi publicat pe 1 Septembrie.
· „Revenue Ahead” – Idei pentru a inova serviciile oferite; va fi publicat pe 15 Septembrie.
· „Disposable Me” în era intimității; va fi publicat pe 29 Septembrie.
· „Kick it up a Notch” privind interacțiunile furnizor-client; va fi publicat pe 13 Octombrie.
· „Call me – maybe” – Internetul Lucrurilor; va fi publicat pe 27 Octombrie..

Despre Penn Schoen Berland
Penn Schoen Berland (PSB) este un consultant strategic specializat în comunicații globale cu formare în stiința opiniei publice care s-a specializat în elaborarea de mesaje și strategii pentru clienți din domeniul politic, corporate și entertainment. Cu peste 40 de ani de experiență, PSB pune în slujba clienților suma cunoștințelor acumulate despre preferințele consumatorilor, ajutându-i astfel să dobândească un avantaj competițional pe care noi îl numim Winning Knowledge™. Penn Schoen Berland are ca angajatori corporații din topul Fortune 100 și a contribuit la campaniile câștigătoare a peste 30 de președinți și prim miniștrii din lumea întreagă. PSB face parte din Y&R Brands și WPP.

Bucuresti, 27.08.2015
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.