Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Alcatel-Lucent a investit peste 2 milioane de euro in noul centru global de operare retele

Alcatel-Lucent

din Timisoara

Alcatel-Lucent deschide cel mai mare centru de operare rețele în campusul din Timișoara, unde lucrează peste 550 de profesioniști, pentru 20 de clienți din întreaga lume

Alcatel-Lucent (Euronext Paris și NYSE: ALU) deschide cel mai mare centru global de operare rețele, în noul campus din Timișoara, situat pe Strada Republicii. Centrul are o suprafață de 5200 de metri pătrați și este inaugurat în urma unei investiții de peste 2 milioane de euro în infrastructurile IT și operațională, respectând cele mai înalte standarde de operare în industria de telecomunicații și oferind un spațiu adecvat și flexibil pentru acest tip de activitate.

În cadrul noului centru, lucrează peste 550 de profesionişti, care oferă servicii 24/7, în șapte limbi, deservind peste 20 de companii din întreaga lume. În ultimele trei luni, 65 de persoane s-au alăturat acestei echipe, alte 75 de poziții fiind deschise în acest moment ca urmare a contractelor semnate de companie în ultima perioadă. Profilele căutate în acest moment sunt: service analysts, service engineers, fulfillment engineers, database analysts, service performance engineers, technical support engineers, team managers și service operations managers.

În vederea pregătirii tehnice a viitorilor profesioniști pentru acest centru Alcatel-Lucent a introdus de aproximativ cinci ani un curs specializat în curicula Universităţii Politehnice din Timişoara. Parteneriatul cu facultățile cu profil tehnic din Timișoara vor continua, iar cursurile vor fi actualizate pentru a veni în întâmpinarea transformărilor care au loc în domeniul administrării reţelelor.

Compania Alcatel-Lucent oferă asistență clienților prin soluțiile de operare de rețele special concepute pentru a sprijini operatorii să crească într-o industrie de telecomunicații în continuă schimbare (ex. consolidările din telecomunicații – IT), axându-se pe furnizarea unor servicii eficiente, pe optimizarea costurilor și pe calitatea serviciilor. În prezent, compania deservește la nivel global peste 100 de milioane de abonați, peste 100 de rețele wireless și fixe și gestionează peste 300.000 de elemente de rețea.

Printre clienții tuturor centrelor de operare de rețele ale Alcatel-Lucent la nivel global se numără companii precum:
Pe continentul American: Cablevision, Exelon Corp, Metro PCS Dallas, nTelos, San Francisco Airport, Time Warner Cable, Votorantim Group;
În EMEA (Euopa, Orientul Mijlociu și Africa): Airtel, EMTS Nigeria, IceNet, Federal Agency for Digital Radio of Security Authorities and Organisations (BDBOS), Federal Ministry of Interior (BMI), National Information Technology Agency (NITA), KPN, Mobily, Telenet, Vodacom, Vodafone, Zain;
În Asia și Pacific: Chorus, Macquarie Telecom.

Declarații:
Friedrich TRAWOEGER, Președinte, divizia globală de centre de operare de servicii la Alcatel-Lucent: „Serviciile de operare de rețele parcurg o perioadă de schimbări majore. Dintotdeauna, acestea au presupus gestionarea rețelelor pe platforme discrete, dar viitorul este al virtualizării rețelelor şi al gestionării acestui spaţiu virtual prin intermediul unor soluţii speciale. Noul nostru centru din Timișoara are întreaga infrastructură pentru a furniza soluții personalizate pentru clienții noștri.”

Raoul ROS, General Manager, Alcatel-Lucent România: „Mai mult ca niciodată, operatorii trebuie să facă față provocărilor multiple, precum: noii competitori din piață, amenințarea veniturilor în scădere, diferențierea prin experiența oferită clienților și prin calitatea serviciilor, evoluția rețelelor pentru a face față cerințelor de trafic de date în creștere.

Cu aceste premise, în centrul din Timișoara, putem ajuta operatorii telecom să ofere un nivel de calitate și de eficiență cât mai înalt și să livreze cea mai bună experiență de utilizare clienților lor.

Noul campus este și o confirmare a intenției noastre de a fi lideri în această industrie, asigurându-le echipelor din cadrul centrului de operare de rețele un mediu de lucru flexibil și adecvat standardelor de calitate, și pregătindu-ne în același timp pentru gestionarea rețelelor virtuale ale viitorului.”

Bucuresti, 16.12.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.