Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Albalact lanseaza Raraul – floarea laptelui din Bucovina

Albalact aduce din inima Bucovinei lactatele Rarăul şi, odată cu el, tot ce e bun şi natural dintr-o zonă cunoscută drept una dintre cele mai bogate regiuni producătoare de lapte.

Compania Albalact lansează lactatele Rarăul produse după reţete româneşti care îmbină experienţa şi tradiţia cu tehnologia modernă şi calitatea, certificate european.

La scurt timp după ce a cumpărat şi modernizat fabrica Rarăul din Câmpulung Moldovenesc, Albalact aşează pe rafturi lapte UHT Rarăul la 1 litru, semidegresat
(1,5% grăsime) şi integral (3,5% grăsime), în ambalaje ecologice Tetra Pak. Tot sub marca Rarăul, Albalact vinde şi gama variată de brânzeturi aduse pe piaţă încă de la sfârşitul anului trecut: Caşcaval Dalia 250g şi 450g, Caşcaval Clasic 250g şi 450g, Caşcaval Afumat 250g şi 450g şi Brânza de burduf 300g, pe care compania a început să o producă de curând.

Prin lansarea lactatelor Rarăul, Albalact transformă un brand local într-un brand naţional, cu o nouă imagine şi un nou concept de poziţionare pe piaţă. Procesul de rebranding a început în 2009, când Albalact a demarat producţia de brânzeturi Rarăul, şi a fost finalizat anul acesta, după ce compania a decis intrarea cu brandul Rarăul într-o nouă categorie de lactate – laptele UHT.

Pentru rebranding, Albalact a colaborat cu agenţia BrandTailors şi a ales noi elemente vizuale care comunică faptul că produsele lactate Rarăul sunt naturale şi sănătoase tocmai pentru că provin din inima Bucovinei.

“Rarăul înglobează tot ce e mai frumos şi mai special din Bucovina, de-aici asocierea brandului cu floarea de colţ. Muntele Rarău este floarea de colţ a Bucovinei, iar brandul Rarăul devine <<floarea laptelui>>. Brandul Rarăul vorbeşte despre naturaleţe, sănătate, frumuseţe şi se adresează consumatorilor care iubesc ieşirile în natură, muntele, florile şi tot ce le dă poftă de viaţă. Soluţia de brand dezvoltată de BrandTailors a fost în concordanţă cu strategia companiei şi astfel am ales să realizăm cu aceeaşi echipă şi campania de comunicare pentru lansarea laptelui Rarăul”, declară Celina Condorovici, Brand Manager Albalact.

“De fiecare dată când lansezi un program de branding poţi doar să speri că rezultatele lui vor fi pe măsura obiectivelor cu care ai pornit la drum. Tocmai pentru a ne asigura că activarea brand-ului Rarăul va fi în concordanţă cu strategia de brand, am acceptat provocarea de a merge un pas mai departe şi de a realiza campania de comunicare pentru stabilirea fundaţiei brand-ului. Produsul de comunicare rezultat este profund ancorat în valorile brand-ului şi are rolul de a stabili în primul rând teritoriul imagistic şi limbajul verbal al brand-ului Rarăul, surprinzând în doar câteva secunde un proiect de branding creat de consultanţii şi designerii BrandTailors în mai mult de jumătate de an”, spune şi Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors.
Comunicarea brandului a început cu difuzarea spotului TV pentru laptele UHT Rarăul. Spotul de 30 de secunde Buburuza ne “plimbă” pe păşunile de la poalele Muntelui Rarău şi vorbeşte despre bucuria pe care ţi-o dă gustul bun al laptelui, încurajând valorile pe care le transmite brandul.

Din echipa de creaţie au făcut parte Cristina Miclea – Director de Marketing Albalact şi Celina Condorovici – Brand Manager Albalact, iar din partea agenţiei BrandTailors: Beatrice Danis – Brand Strategist, Janos Kurko – Creative Director, Andreea Florea – Brand Consultant şi Ilinca Apetrei – Account Manager.

Campania de comunicare TV pentru laptele Rarăul se va desfăşura la nivel naţional până la 31 septembrie şi va fi completată cu machete de presă, activităţi de PR şi de trade marketing. Bugetul investit depăşeşte 300.000 euro.

Cu o tradiţie de 38 de ani pe piaţa românească a lactatelor, Albalact a devenit societate pe acţiuni în 1999, iar zece ani mai târziu a ajuns în top 4 producători de lactate din România. Albalact şi-a câştigat renumele de lider pe piaţa laptelui pasteurizat şi UHT cu brandurile sale Zuzu şi Fulga, cu respectarea tradiţiei, a standardelor europene de calitate, o politică de preţuri competitivă, ambalaj modern şi inovaţie. Zuzu ocupă primul loc pe piaţa laptelui pasteurizat cu 29% cotă de piaţă în volum (MEMRB retail audit, Ianuarie-Decembrie 2009), iar Fulga este numărul 2 pe piaţa laptelui UHT cu 19.5% cotă de piaţă în volum (MEMRB retail audit, Ianuarie-Decembrie 2009). Potrivit aceloraşi analize MEMRB, Albalact este lider de piaţă şi pe segmentul untului de masă, cu brandul omonim De Albalact. Cu smântâna Albalact, compania ocupă locul doi pe acest segment.

În 2008, Albalact a intrat pe segmentul brânzeturilor cumpărând pachetul majoritar de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc. Astazi societatea este specializată în domeniul producţiei de brânzeturi, sub brandul omonim Rarăul. Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub mărcile Fulga, Zuzu, Albalact şi Rarăul.

Bucuresti, 30.07.2010

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *