Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Albalact convoaca Adunarea Generala a Actionarilor

pentru o nouă majorare de capital

Consiliul de Administraţie al companiei Albalact, cel mai dinamic jucător de pe piaţa românească a lactatelor, convoacă Adunarea Generală a Acţionarilor, în data de 22 august 2007, pentru aprobarea unei noi majorări de capital.

Acţionarii Albalact vor discuta şi decide cu privire la majorarea capitalului social cu 47.468.675 ron (15.131.869 euro), de la 19.433.617,30 ron (6.194.968 euro) la 66.902.292,90 ron (21.326.838 euro).
Acţionarii vor discuta majorarea capitalului prin emisiunea unui număr de 474.686.756 de acţiuni nominative cu valoare nominală 0,1000 ron şi cu valoare de emisiune de 0,1000 ron, în schimbul unui aport de numerar adus de acţionari în valoare de 38.867.234,60 ron, şi în schimbul încorporării rezervelor provenite din profitul obţinut pe anii 2005 şi 2006, în valoare de 8.601.441 ron.

„Avem nevoie de noi investiţii, pentru că foarte curând vom pune în funcţiune noua fabrica Albalact, care va fi una dintre cele mai moderne din regiune, cu o capacitate de producţie aproape dublă faţă fabrica actuală. Ne aşteptăm ca volumele de vânzări să crească substanţial şi, evident, avem nevoie în primul rând de investiţii în logistică – capacităţi de transport şi spaţii. Mai vrem să facem investiţii serioase în materia primă, întrucât considerăm strategic să producem o cantitate cât mai mare de materie primă proprie de o calitate superioară şi cu costuri competitive, în condiţiile în care în România materia primă rămâne o problemă din punct de vedere a calităţii. Astfel, vom dezvolta ferma noastră de la Vaidei, din Hunedoara, cu accesarea unor fonduri europene nerambursabile. Planurile noastre nu se opresc aici, în curând vom începe şi construcţia unei fabrici de brânzeturi, cel mai probabil tot prin accesarea unor fonduri europene nerambursabile. Majoritatea acţionarilor Albalact sunt dispuşi să investească în societate, pentru că au înţeles ca Albalact are perspective mari de dezvoltare, în condiţiile în care piaţa lactatelor din România va creşte spectaculos în următorii ani”, a declarat Raul Ciurtin, preşedintele Albalact Alba Iulia.

Costurile amenajării noii fabrici Albalact, utilate cu tehnologie avansată conformă nomelor Uniunii Europene, vor ajunge la 10 milioane de euro. Fabrica va avea o capacitate de prelucrare de 200.000 de litri de lapte pe zi (faţă de 140.000 de litri pe zi cât procesează fabrica actuală).

Albalact va intra pe segmentul brânzeturilor la sfârşitul acestui an, iar producţia de brânzeturi va începe în vechea fabrică, după ce procesarea celorlalte produse lactate va fi preluată de fabrica nouă. Concomitent, conducerea Albalact va porni construcţia unei fabrici de brânzeturi mai mari şi mai moderne, care va fi gata în doi ani.

Albalact a raportat primele rezultate financiare din acest an, cu creşteri spectaculoase, atât ale cifrei de afaceri, cât şi ale profitului net.

În primul trimestru al anului 2007, cifra de afaceri a companiei Albalact a crescut cu 215% faţă de primul trimestru al anului 2006, de la 5.325.925 euro, la 11.461.275 euro. Tot în primul trimestru al acestui an, Albalact a înregistrat un profit net de 1.500.000 euro, cu 435% mai mare decât profitul net raportat în primul trimestru al anului 2006, care a fost de 344.730 euro.

În 2006, Albalact a înregistrat o cifră de afaceri cu 65% mai mare, de la 61.864.181 ron (16.826.930 euro) în 2005, la 102.107.766 ron (29.007.800 euro), în 2006. Şi profitul net al companiei Albalact a crescut cu 92% în 2006, de la 3.127.564 ron (850.700 euro) în 2005, la 6.024.614 ron (1.711.538 euro), anul trecut.

Compania Albalact tocmai a extins marca Fulga – prezentă până acum doar cu lapte UHT –  şi pe segmentul lactatelor proaspete pasteurizate. Fulga are acum şi sortimente de iaurturi naturale (simple sau cu fructe), acestea fiind primele lactate proaspete pasteurizate produse sub brandul Fulga. Albalact mai pregăteşte pentru anul 2007 lansarea altor produse sub mărcile Zuzu şi Fulga.

Bucuresti, 13.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.