Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Alan Greenspan la Targul de Carte Gaudeamus

Alan Greenspan a detinut mai multa putere decat presedintii pentru care a lucrat. Un singur cuvant din partea lui poate in continuare sa arunce pietele in cadere libera.

Fostul presedinte legendar al Rezervei Federale a Statelor Unite ne ofera in autobiografia lui – un bestseller New York Times – o imagine singulara din partea unui initiat, asupra lumii asa cum a fost ea de-a lungul vietii lui, precum si predictiile sale asupra viitorului economiei globale. Cartea contine un capitol nou pe tema actualei crizei economice.

Alan Greenspan –  “Era turbulentelor – Aventuri intr-o lume noua”, ghidul esential pentru ceea ce se petrece astazi in lume la standul Editurii Publica, in perioada 19-23 noiembrie la Targul de Carte Gaudeamus.

In aceasta perioada beneficiati de reducere de 20% fata de pretul din librarie la toate titlurile Publica, atat la achizitionarea lor de la standul editurii (Romexpo, pavilion central, nivel 0.00, stand 25), cat si prin comenzi on-line la www.publica.ro.

In plus, puteti beneficia de superoferta Funky Pack: Funky Business si Karaoke Capitalism, cele doua carti de renume semnate de cei mai funky ganditori de business din lume, Kjell Nordstrom si Jonas Ridderstrale, cu reducere de 30% fata de pretul de librarie.

Cartile obligatorii pentru biblioteca de afaceri a oricarei companii sunt reprezentate de doua noutati, ambele fiind best-seller-uri internationale: “Aisbergul nostru se topeste” este o fabula simpla despre cum sa reusesti intr-o lume aflata in permanenta schimbare. Bazata pe lucrarile premiate ale lui John Kotter, aceasta este o poveste care a fost folosita in sprijinul a mii de oameni si organizatii. De asemenea, „Buzzmarketing” de Mark Hughes este ghidul suprem in a intelege cel mai fierbinte subiect din marketingul contemporan – generarea publicitatii pe baza de rumoare – o arta despre care multi vorbesc si pe care putini o inteleg cu adevarat. 

La acestea se adauga „The Tipping Point” de Malcolm Gladwell, care ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor in moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc precum virusii afectand starea de bine a oamenilor, institutiilor, societatii.

Unul dintre cei mai prestigiosi designeri din lume – Karim Rashid – semneaza “Design Your Self – Regandeste modul in care traiesti, gandesti, muncesti si te joci”, o carte de lifestyle, prima din Romania disponibila in patru variante de culori. Este perspectiva unui designer asupra vietii de zi cu zi, asupra detaliilor care alcatuiesc rutina si pe care le puteti analiza si adapta personalitatii proprii, dand acea nota de stil si pasiune care sa va plaseze mereu in prezent.

P.S. Portofoliul intreg de titluri va fi disponibil la stand, dar si pe site-ul www.publica.ro

Bucuresti, 18.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.