Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Al treilea Cannes Lion pentru McCann WorldGroup Romania

McCann Erickson România şi UM câştigă Silver Lion la Festivalul de la Cannes, cu Campania „Biblioteca Digitala Vodafone”

Pentru al treilea an consecutiv, agenţia McCann Erickson Romania si agentia de media UM, câştigă, în premieră pentru România, un premiu la Catgoria Media Lions din cadrul Festivalului de publicitate Cannes Lions. Cea de-a doua Gala de premiere a festivalului a adus grupului de comunicate un Silver Lion pentru Campania „Biblioteca Digitala Vodafone”, dezvoltată pentru Vodafone Romania.

Premiul castigat la Categoria Media Lions ridica la 3 numarul premiilor castigate de Campania „Biblioteca Digitala Vodafone” in cadrul editiei din 2013 a celui mai important festival de publicitate – Cannes Lions. Pe data de 18 iunie, in cadrul primei Gale de premiere a festivalului, McCann Erickson Romania castiga Bronze Lion la Categoria Direct Lions si Silver Lion la Categoria Promo&Activations Lions cu campania dezvoltata pentru Vodafone Romania.

„Ma bucur mult ca aceste premii vin la o saptamana dupa Premiile Effie, unde aceeasi campanie a fost premiata. Am demonstrat ca putem face performanta cu campanii reale, pentru clienti mari si cu efecte pozitive pentru business-ul clientilor”, a declarat Adrian Botan Creative Partner McCann Erickson Romania.

„15 premii la Cannes in 3 ani consecutivi si o prezenta la fel de clara la Effie-urile romanesti inseamna ca ne bucuram cu adevarat de un portofoliu de clienti premianti. Iar cum aceasta coincidenta a fost pregatita de ceva vreme, roadele integrarii echipelor de creatie, media, digital, PR si BTL ne fac pe toti mandri de ADN-ul McCann”, a declarat Mihai Trandafir, Managing Director UM.

Campania „Biblioteca Digitala Vodafone” a fost inclusă pe 3 shortlisturi, la 3 categorii importante: Direct Lions, Promo& Activations Lions si Media Lions, castigand un premiu la fiecare dintre aceste categorii. De asemenea, Campania „Doncafe – A Cup of Beans”, dezvoltata de McCann Erickson Romania pentru brandul Doncafe, a intrat pe shortlist la Categoria Media Lions.

Campania „Biblioteca Digitala Vodafone” a fost lansată în luna august 2012, de catre Vodafone Romania, in parteneriat cu Editura Humanitas, ulterior alaturandu-se si libraria online elefant.ro.

Echipa care a lucrat la campanie:

Din partea Vodafone Romania, la campanie au lucrat Romina Tazlaoanu (Associate Director, Advertising), Luminita Bostinaru (Brand Manager, Major Campaigns), Iuliana Maratu lienti(Brand Manager, Major Campaigns).

Echipa McCann Erickson care a lucrat la campanie este formată din Adrian Botan (Creative Partner), Catalin Dobre (Executive Creative Director), Ioana Filip (Group Creative Director), Ionut Cojocaru (Senior Art Director), Diana Ceausu (Head of Strategy), Dana Hogea (Client Service Director), Doina Ionescu (Group Account Director), Andreea Spilca (Account Executive), Roxana Zaharia (Photo Producer), Alexandru Platon (AV Producer), Carmen Bistrian (Corporate PR Manager).

Anca Dumitrache (Group Account Director UM), Adelina Din (Media Manager UM), Gabriel Andrei (OOH Buying Director UM), Lucia Bogdaneanu (OOH Buyer UM)
Macri Studio – Photography
DotStudio – Online Agency
Partners: Editura Humanitas si libraria online elefant.ro

Bucuresti, 19.06.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.