Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Al doilea Miracol al Animatiei

Ogilvy semneaza campania de promovare a celei de-a opta editii a Festivalului International de Animatie si Film Anim’Est, care va debuta maine si se va desfasura in intervalul 4 – 13 octombrie in Bucuresti.

Pentru cel al 6-lea an consecutiv, Ogilvy&Mather a realizat campania de comunicare a celui mai mare festival de film din Bucuresti, festival care se remarcă atât prin selectia de filme, evenimente si invitati, cât si prin campania sa de promovare care include print, outdoor si TV. Starul acesteia este indiscutabil spotul „Jam Session”.

„Pentru ca anul trecut campania „Join the Miracle of Animation” a reusit sa stranga mai multi spectatori decat oricand si pentru ca, faptul ca Anim’Estul se intampla in continuare in fiecare an este, pana la urma, un miracol, am hotarat sa o continuam.

Spotul oficial al festivalului de anul acesta are deja fani dedicati, atat in randul spectatorilor, cat si in cadrul marii noastre echipe. Astfel ca le multumesc tuturor celor care au lucrat la el, pentru cel mai cinematografic, cinemascopic, funny si blasfemiator ad de pana acum.” – a spus Vlad Ilicevici, Directorul Festivalului Anim’Est

„Anul trecut, cand a aparut ideea Miracolului Animatiei, cu totii, adica noi cei de la Ogilvy si intreaga echipa a festivalului, am zis ca este ceea ce rezuma cel mai bine exact ce face Anim’Est in Romania de atatia ani si ce face animatia in general. Poate ca din cauza asta nu am putut renunta la ea. Asadar, la cea de-a opta editie Anim’est, Miracolul Animatiei revine. Acelasi cioban, aceeasi stana, dar atitudinea este un pic diferita. Sa zicem ca a prins un pic de spirit romanesc de antreprenoriat.

Ciobanul nostru s-a prins acum de puterea lui si s-a apucat de facut miracole pe banda rulanta. Ideea a fost sa il facem si mai romanesc, mai aproape de universul in care are loc Anim’est, si de aici si atitudinea ciobanului mai intreprinzatoare. Cu asta in minte am ales si personajele, aproape toti sunt cat se poate de autentici, fara machiaj prea mult sau recuzita. „ – a adaugat Cristi Simion, Group Creative Director Ogilvy&Mather

Spotul oficial al festivalului poate fi vizionat aici: //www.youtube.com/watch?v=nLmxZg0dg-g.

Povestea noua a complicat foarte mult treaba casei de productie Abis si a regizorului Radu Muntean, care anul acesta au fost nevoiti sa faca miracole in cartofi, varza si, probabil cel mai dificil, in gem. Din fericire totul a iesit perfect, miracolele s-au intamplat asa cum ne-am asteptat si toata lumea adica: Vlad Ilicevici si intreaga echipa Anim’est plus intreaga echipa Ogilvy, Albert Nica, Dani Macarie, Cristian Dita, Cristian Simion si Cristi Serban (AV) e fericita de miracolul infaptuit.

Bucuresti, 03.10.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.