Orange film aniversează 3 milioane de coduri validate, 238.500 de ore de film vizionate și 6 milioane de clienți fericiți. De peste 10 ani, clienții Orange au ales să meargă miercurea la film alături de prieteni sau familie, pentru că un film bun se vede în doi, cu 2 bilete la preț de 1.
La această aniversare specială, Publicis România și Orange, alături de Salvați Copiii, le propun clienților Orange să facă lucrurile puțin altfel și să doneze unul din cele două bilete cumpărate, unui copil care nu a mai fost la cinema.
63% din populația României nu a avut niciodată ocazia să vizioneze un film la cinema. La nivel național sunt din ce în ce mai puține cinematografe, iar numărul oamenilor care se bucură de experiența de a vedea un film la cinema scade pe zi ce trece.
“Pentru cei mai mulți dintre noi, să mergi la cinematograf este ceva obișnuit, însă unii copii nu s-au bucurat până acum de această experiență. Timp de 10 ani, le-am oferit clienților noștri 2 bilete de film la preț de 1 prin Orange film, unul dintre cele mai populare programe de loialitate din România. Iar acum îi invităm pe aceștia să dăruiască mai departe experiența ’Orange film’ copiilor din medii sociale defavorizate. Aceasta este pentru noi o campanie ‘de suflet’ și sperăm ca alături de clienți să aducem un zâmbet larg pe fețele acestor copii.” – Mirela Bosoi, Head of Brand and Communication, Orange România
Cei care se înscriu în cadrul campaniei vor avea ocazia să vizioneze un film miercuri, 6 aprilie, alături de un copil dintr-un mediu defavorizat care nu a avut niciodată șansa să își vadă eroii pe marile ecrane.
“Fiecare copil ar trebui să aibă tot ce-i trebuie pentru o dezvoltare armonioasă și aici includem și mijloacele de a merge la un film. Vizionarea unui film într-o sală de cinematograf modernă este o experiență frumoasă pentru orice copil. Sperăm ca prin parteneriatul cu Orange să aducem copiilor noștri un strop de bucurie și o experiență care să devină obișnuință pentru ei. Mulțumim celor care vor sa se implice în acest proiect și mulțumim Orange că a făcut posibil acest lucru.” – Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv, Salvați Copiii
“Ne-am gândit să sărbătorim cei 10 ani de Orange film cu o inițiativă frumoasă. În țara noastră sunt destui copii cu probleme sociale sau pur și simplu copii care trăiesc în zone izolate, fără acces la serviciile urbane. Vrem ca la 10 ani de la prima vizionare cu Orange film să fim ’producătorii’ unui film și mai frumos, și mai emoționant.” – Silviu Nedelschi, Group Creative Director, Publicis România
Pe 6 aprilie, peste 150 de copii din 5 orașe vor trăi pentru prima oară bucuria de a vedea un film la unul din cinematografele partenere: Constanța – Cityplex – Tomis Mall, București – Hollywood Multiplex – Bucuresti Mall, Pitești – Cinema Trivale – Trivale Shopping City, Brașov – CinemaOne – Coresi Shopping Resort, Oradea – Cinema Palace – Lotus Center. Voluntarii din aceste orașe care doresc să participe la campanie se pot înscrie aici.
Echipa Publicis România:
Jorg Riommi – Chief Creative Officer
Daniel Raicea – Head of Orange Division
Iulia Gaal – Senior Account Manager
Silviu Nedelschi – Group Creative Director
Ana-Maria Țarălungă – Senior Copywriter
Mihai Țigleanu – Art Director
Raluca Iacob – Head of Strategy
Ana-Maria Olaru – Strategic Planner
Camelia Efrimov – AV Producer
Echipa Orange:
Mirela Bosoi – Head of Brand and Communication Orange România
Liliana Ștefan – Communication Specialist
Mihai Naie – Digital Content Manager
Mădălina Puiu – CSR Programs Coordinator
Echipa Salvați Copiii:
Gabriela Alexandrescu – Președinte Executiv Salvați Copiii
Alexandra Boeriu – Coordonator comunicare și strângere de fonduri
George Roman – Director de programe
Liliana Bibac – Coordonator Programe Educaționale