Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Air France si KLM lanseaza BlueBiz in Romania programul comun fidelizare pentru firme

Mai multe posibilităţi de economisire pentru firme, disponibile pe o reţea de 258 de destinaţii din întreaga lume

Incepând cu 6 aprilie 2010, BlueBiz, noul program comun de fidelizare al Air France şi KLM  pentru întreprinderile mici şi mijlocii este disponibil în România. Până în prezent, ambele linii aeriene au avut propriul program de fidelizare destinat acestui segment. 

·    Acumularea de puncte BLUE CREDITS
În calitate de membru al programului BlueBiz, firma acumulează Blue Credits de fiecare dată când unul din angajaţii săi călătoreşte cu Air France sau KLM. Blue Credits sunt valabile între 24 şi 36 de luni şi sunt acordate în funcţie de rută şi clasă. Pentru creditarea punctelor Blue Credits în contul său, firma trebuie doar să prezinte numărul său de cont BlueBiz la momentul rezervării.

În plus, membrii Flying Blue, programul de fidelizare individual al Air France şi KLM, continuă să acumuleze mile când călătoresc cu Air France şi KLM.

·    Premii
Punctele Blue Credits  pot fi transformate în bilete Premiu (bilete gratuite) şi sau pot fi folosite pentru trecerea la o clasă superioară pentru orice destinaţie din reţeaua globală  AIR FRANCE KLM, conform unei barem simplu : 1 Blue Credit este egal cu 1 Euro. Firma poate oferi biletul-premiu oricărui angajat al societăţii.

·    Înscriere
Înscrierea la program este simplă şi gratuită, fără a fi condiţionat de efectuarea unui număr minim de călătorii. Calitatea de membru este valabilă pe o perioadă de minimum 2 ani şi se prelungeşte automat atâta timp cât angajaţii firmei continuă să călătorească.

„Întreprinderile mici şi mijlocii doresc un program de Beneficii Corporative uşor de utilizat, care să le permită să facă economii suplimentare din bugetul pentru deplasări. Prin dezvoltarea unui program nou elaborat pe baza celor mai bune caracteristici ale fostelor programe Air France şi KLM care funcţionau separat, Grupul oferă firmelor membre o acoperire extinsă asupra întregii reţele de destinaţii şi asupra partenerilor săi”, a declarat Jean Wieviorka, Director Corporaţii şi Distribuţii, Air France KLM.  

Pentru a beneficia de BlueBiz, societăţile îşi pot contacta agenţia de turism obişnuită sau biroul AIR FRANCE KLM. Toate serviciile oferite membrilor BlueBiz (înscrierea la program, managementul profilului clientului, consultarea şi administrarea conturilor şi utilizarea premiilor etc) sunt accesibile direct online, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, la www.airfrance.ro şi www.klm.ro.

Bucuresti, 06.04.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.