expoplast Sibiu 2019

Air France anunta noua oferta pentru serviciile europene

– DOUĂ CABINE: VOYAGEUR ŞI PREMIUM
– SERVICII GRATUITE ŞI CARACTERISTICI NOI
– TARIFE REDUSE

Începând cu 01 aprilie 2010, Air France oferă un nou serviciu pentru cursele medii, care are ca scop îndeplinirea în condiţii mai bune a aşteptărilor călătorilor, care caută mai multă simplitate şi o claritate şi tarife mai accesibile.

Elementele principale ale serviciilor Air France se vor menţine, iar linia aeriană va continua să ofere două cabine clar separate, cabina „Voyageur” şi cabina „Premium”. Serviciile Air France nu vor fi cele ale unui transportator low-cost.  

„În privinţa distanţelor scurte, cerinţele clienţilor s-au modificat. Acum doresc transport aerian sigur, eficient, cu servicii corespunzătoare, la cel mai mic preţ posibil, care să păstreze „amprenta Air France”. Am conceput noua noastră ofertă pentru distanţe medii având în vedere acest lucru”, a declarat Pierre-Henri Gourgeon, Director General al Air France-KLM.

Oferta Voyageur este destinată clienţilor care caută un produs simplu, ieftin, cu toate caracteristicile serviciilor Air France.

Transport gratuit al bagajelor de mână de până la 23 kg, posibilitatea de alegere a locului la check-in, o varietate largă de ziare, catering adaptat la ora zborului şi ghişee dedicate pentru clienţii care necesită asistenţă.

Când îşi fac rezervare, clienţii pot specifica gratuit preferinţa pentru un loc la geam sau spre culoar şi li se poate trimite cartela de îmbarcare prin e-mail.

Pentru numai 10 Euro, Air France le propune clienţilor şi o „perioadă de graţie”, pentru păstrarea timp de câteva zile a rezervării şi a tarifului pe care l-au găsit. Air France este singura linie aeriană care oferă acest serviciu online.

Tarifele au fost reduse şi gama de preţuri simplificată face să fie mai uşoară găsirea celui mai mic preţ: preţul afişat pe aceeaşi pagină web combină cel mai ieftin tarif disponibil pentru zborurile dus şi cel mai ieftin tarif disponibil pentru zborurile de întoarcere. Biletele se vând pentru călătoriile dus-întors, dar tarifele promoţionale sunt disponibile acum pentru o călătorie doar dus. Aceste bilete nu sunt rambursabile, dar pot fi modificate pentru o sumă suplimentară de 50 Euro.

Oferta Premium este adaptată cerinţelor călătorilor oameni de afaceri care caută mai multă flexibilitate, servicii îmbunătăţite, o şi mai mare eficienţă şi economii de timp, la preţuri mai accesibile.

Clienţii Premium au de ales între două produse: Premium Eco pentru persoanele care caută flexibilitate şi eficienţă la cele mai bune preţuri şi Premium Business pentru persoanele care optează pentru mai mult confort şi mai multă intimitate.

La Premium Eco, tarifele publicate sunt în medie cu 20% mai mici decât tarifele publicate pentru Tempo Challenge, iar tarifele Premium Business sunt de asemenea mai mici decât cele de la actuala clasă Affaires-Business.

Toate biletele „Premium” sunt disponibile fie pentru călătoriile dus-întors, fie pentru călătoriile doar dus, la toate tarifele din gama de preţuri. Acestea pot fi rambursate şi modificate gratuit.

Clienţii Premium Business îşi pot alege locul când îşi rezervă zborul.

La aeroport, toţi clienţii Premium beneficiază de o zonă dedicată de check-in, puncte de control dedicate, care sunt mai numeroase şi mai rapide la Paris – Charles de Gaulle şi de o linie de îmbarcare prioritară. O linie verde Premium se află de asemenea la dispoziţia acestora.

La bord, aceştia călătoresc într-o cabină în partea din faţă a avionului. Cateringul din avion a fost îmbunătăţit atât din punct de vedere al prezentării cât şi al conţinutului. Clienţii Premium Business se bucură de un scaun mai mare şi nimeni nu va sta lângă aceştia.

În plus, indiferent la ce clasă călătoresc, toţi pasagerii vor câştiga în continuare Mile Flying Blue, beneficiind de o gamă largă de destinaţii şi curse, datorită puternicului hub Air France de la Paris – Charles de Gaulle. Aceştia pot utiliza oricare dintre casele de bilete din centrul oraşului, birourile Air Frannce de la aeroport, centrele de informare şi pot fi ajutaţi de personalul Air France în orice moment. De ei se ocupă departamentele dedicate Air France, cum ar fi ROC (Centrul de Rezervări), în cazul neregularităţilor şi disfuncţionalităţilor.

Air France răspunde de asemenea nevoilor clienţilor cu nevoi speciale prin intermediul „Saphir”, un serviciu de rezervare şi informare gratuit rezervat pasagerilor cu handicap şi celor cu mobilitate redusă. Există de asemenea „Serviciul Familial” destinat copiilor care călătoresc neînsoţiţi (UM), care este gratuit pe zborurile interne. În fiecare an, Air France transportă 400.000 UM.

Bucuresti, 16.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *