expoplast Sibiu 2019

Agenția We Are Prestige lansează pachetul Health Affairs

Agenția WA Prestige propune un concept cu totul nou pe piața din Români, aducând un portofoliu de servicii declinat în două secțiuni: producție vizuală, realizare a identiății vizuale a clientului prin fotografie, design graphic, pe de o parte, și productie video, pe de altă parte.

Plecând de la nevoia clienților de a ieși în evidență și de a se diferenția, activitățile agenției au ca scop crearea unei imagini vizuale concrete, care să fie ușor de recunoscut, de durată și, mai ales, autentică.

În această primăvară, agenția își îndreaptă serviciile și către domeniul medical, dezvoltând  Health Affairs, un pachet de soluții și strategii adaptate specificului medical pentru cabinetele și clinicile private.

Health Affairs este un pachet ce vine în întâmpinarea nevoilor cabinetelor și clinicilor și își propune să aducă soluții inovatoare pentru acestea. Health Affairs nu oferă o rețetă prestabilită de formulare a strategiei, acesta declinându-se în funcție de specificul clinicilor pentru a răspunde cel mai bine așteptărilor și nevoilor acestora.

“Crearea și consolidarea unui capital de imagine în zona medicală are nevoie de o direcție mult mai pragmatică, orientată, în primul rând, spre latura umană, spre problemele cu care se confruntă pacienții, dar si spre serviciul medical, ce trebuie să depășească bariera tehnică, oferind oamenilor soluții fezabile și consultanța asupra cauzelor care generează problema în sine.

Orientarea noastra ca agenție spre zona medicală vizează tinerii medici care merg pe drumul antreprenoriatului, clinicile private axate pe dezvoltarea serviciilor și care nu au avut  implementată o strategie pe termen lung. “ a spus Cosmina Soare, fondator WA Prestige.

WA Prestige își propune ca Health Affairs să genereze creșteri semnificative în perioadele următoare, ca urmare a faptului că majoritatea cabinetelor și clinicilor medicale s-au orientat către adoptarea strategiilor pe termen mediu, iar o parte dintre acestea au conștientizat că investiția într-o imagine solidă în zona medicală trece de latura strict profesională, îndreptându-se către valorificarea insight-urilor primite de la oameni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *