Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Agenția de Rating Politic si Bruce Newman, parteneriat pe piata de consultanta politica

Bruce Newman, autorul unor cărți prestigioase precum The Marketing of the President sau Handbook of Political Marketing şi unul din pionierii marketingului politic la nivel mondial, se va afla în perioada 23-25 iulie în România, la Bucureşti, pentru Political Marketing Forum, un eveniment organizat de Agenția de Rating Politic și ARMP.

Vizita sa este prilejuită și de realizarea unui acord de parteneriat între Agenţia de Rating Politic, fondată și condusă de consultantul politic Cristian Andrei, şi Newman & Associates LLC, condusă de Bruce Newman.

Parteneriatul între cele două companii va însemna o punere în comun a experienței locale a Agenţiei de Rating Politic în research&strategy și campanii electorale și a celei internaționale a Newman & Associates atât în domeniul politic, cât şi în cel de business strategy, comunicare şi market research. Domeniile vizate de echipa de consultanți sunt campaniile electorale și consultanța de research&strategy pentru lideri și partide politice, mediul guvernamental dar și mediul corporate, care pot beneficia de metodele de avangardă testate în ultimele campanii electorale din Statele Unite.

Bruce Newman a contribuit cu modelele proprii de analiză la repoziționarea președintelui Bill Clinton în campania de realegere (1995-1996). De asemenea, este Editor-in-Chief, Journal of Political Marketing şi Professor of Marketing/Wicklander Fellow in Business Ethics DePaul University, Chicago.

În perioada anunţată, consultantul şi profesorul american va fi keynote speaker în cadrul Political Marketing Forum, organizat de Agenția de Rating Politic și Asociaţia Română de Marketing Politic. Evenimentul academic se află la a 3-a ediţie, are loc în acest an în România şi reuneşte profesori, cercetători sau practicieni din domeniul marketingului politic din 10 ţări, printre care şi SUA, Marea Britanie, Polonia, Turcia, Germania. Tema ediţiei de anul acesta este: Exchanging Political Value: Theory, Practice and Reporting of Political Marketing.

Agenţia de Rating Politic este o companie de consultanţă politică şi de cercetare de piaţă. Expertiza Agenției este 100% în politică şi în campanii și strategii de comunicare publică. Agenţia de Rating Politic are experienţă în campanii electorale şi consultanţă politică în alegeri locale, parlamentare, europene si prezidențiale și realizează periodic Barometre de opinie politică. Consultanţii noştri au fost implicaţi în campanii electorale din 2000 până în prezent.

Bucuresti, 22.07.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.