Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Agentia de publicitate ERKA Synergy Communication a aniversat 10 ani de Guerilla advertising

printr-o petrecere tip Urban guerilla party

Umor, spirit ludic și imaginație pentru a sãrbãtori advertisingul românesc de calitate

Agenția de publicitate ERKA Synergy Communication care aniverseazã anul acesta 10 ani de la înființare, a organizat miercuri, 10 decembrie, în True Club din Centrul Vechi, un eveniment special tip Guerilla urbanã, care a pus în scenã, prin creativitate, îndrãznealã și spirit ludic combativ, tipul de Guerilla advertising prin care ERKA s-a impus pe piațã.

În cei 10 ani de activitate, agenția 100% româneascã s-a afirmat în publicitatea de retail și și-a consolidat poziția în rândul agențiilor de publicitate de dimensiune medie ca un partener de încredere, empatic și dedicat. Alãturi de clienți, parteneri, colaboratori, ziariști, alãturi de designerul Alexandru Ciucu și de prezentatoarea de televiziune Florentina Opriș. ERKA a sãrbãtorit succesul modelului de Guerilla advertising (creativitate, bugete mici, proiecte ieșite din comun, crearea de buzz în jurul proiectului).

“De 10 ani am rãmas fideli valorilor noastre: dedicație fațã de muncã, clienți, echipã, profesionalism / perfecționism, consecvențã/perseverențã, corectitudine, entuziasm, seriozitate, sfidarea imposibilului, pasiune (pentru publicitate și pentru retail). De exemplu acum 10 ani am interzis în agenție folosirea expresiei «nu se poate». Nu-i așa? Nu am spus niciodatã «nu se poate» la nimic. Vã pot spune cã planning-ul nu era fãcut la zi sau la orã, ci la secundã. Primii care au comunicat în locații atipice au fost clienții ERKA (știu cã acuma vi se pare normal și banal). De asemenea, ADN-ul nostru fiind evenimentele, vã anunț cã am fost primii care au importat conceptul de Piațã de Crãciun în România… prima Piațã de Crãciun din România a fost organizatã de ERKA la km 0 din Capitalã (la Universitate, pe trotuarul din fata Teatrului Național)”, a declarat fondatoarea ERKA, Ruxandra Șerban, în cadrul evenimentului.

În prezent, ERKA deține un portofoliu extins de clienți, proveniți în special din zona francofonã, care au fost convinși de viziunea curajoasã, integratã de comunicare, de soluțiile flexibile, care anticipeazã nevoile clientului, și de creativitatea abordãrii ERKA.

Începând cu luna martie anul acesta, ERKA Synergy Communication este agenția de publicitate a DOMO Retail, responsabilã cu strategia de marketing și comunicare, planificare, creație, producție (print, audio-video, outdoor), media, digital, PR și BTL. Tot anul acesta, ERKA Synergy Communication a semnat campania integratã de marketing si comunicare prin care DOMO Retail sãrbãtorește 20 de ani de la înființarea companiei.

Alte nume semnificative care au intrat, în 2014, în portofoliul agenției sunt West Eye Hospital, Bouygues Constructions, Expert Petroleum, Geosys, Atelierul Alexandru Ciucu sau Maïsadour Semences.

Printre campaniile recente, de succes, ale agenției se numãrã: “Deseneazã sportul preferat cu Decathlon“ – o campanie de educație neconvenționalã care promoveazã un stil de viațã sãnãtos, însumând în jur de 4.000 de elevi înscriși anual, Crosul “Cora Lujerului Challenge“ aflat la a 10-a ediție, care adunã anual 2.000 – 3.000 de participanți, de doi ani fiind realizat în asociere cu l Universitatea din București, Marșul și Crosul anual Casiopeea împotriva Cancerului de sân (susținut de vedete ca Maia Morgenstern, Laura Badea, Ruxandra Dragomir, Nicolai Tand, Monica Davidescu, Medeea Marinescu sau Dorian Boguțã și care a adunat, în 2014, 2.700 participanți, 26 de companii înscrise, 30.000 de euro colectați care au rezultat în donarea a 320 de proteze mamare pentru femeile care au suferit o operație de mastectomie), Campania neconvenționalã Guess 2014, care a propus o nouã viziune de outdoor advertising, Campania “Anvelope de iarnã la prețuri dezmembrate“, dezvoltatã recent pentru Norauto, Campania neconvenționalã “Vrei mai mult de la medicul tãu de familie?“, care a adus Clinicii Anima 16.000 de noi pacienți etc.

Bucuresti, 12.12.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.