Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Agent Green lanseaza animatia ”Green my light” la evenimentul ”The Mission”

În această vară tinerii vor dansa și vor învăța cum să salveze clima

Agent Green va lansa sambătă 27 iunie cu ocazia evenimentului ”The Mission” de la Arenele Romane din București animația ”Green my light” creată pentru sensibilizarea publicului larg cu privire la necesitatea de a folosi becuri economice și de a le recicla pe cele uzate pentru a salva clima și pentru a proteja mediul de poluare.

În animația [1] ce durează 60 de secunde un bec umanizat oferă spectatorilor într-un mod inedit, creativ și alert argumentele pentru renunțarea la becurile cu incandescență, folosirea celor economice, precum și pentru reciclarea acestora. Aceste argumente sunt:
– becurile economice consumă de 5 ori mai puțină energie decât cele cu incandescență și oferă aceeași lumină ca acestea
– rezistă până la 10 ani
– reduce emisiile de dioxid de carbon

Creația realizată de artistul Adrian Ichim în 240 de ore de muncă va fi difuzată în premiera sâmbătă la evenimentul The Mission [2] începând de la ora 22 pe cele 2 ecrane uriașe amplasate la scena. Animația urmează să fie difuzată și la evenimentul ”The Mission” din 31 iulie – 1 august de pe litoral și cu ocazia altor evenimente majore din această vară unde publicul va participa în număr mare.

În România, odată cu adoptarea Regulamentului CE 244/2009 al Comisiei Europene toate sursele incandescente vor fi eliminate treptat începând cu 1 ianuarie 2009 când vor fi interzise cele mai puternice de 80 W, cele mai puternice de 65W urmând a fi eliminate de la fabricare și comercializare din 1 septembrie 2010. În ceea ce privește reciclarea, becurile economice si tuburile fluorescente, ca toate deșeurile electrice si electronice, nu trebuie aruncate la gunoi, ci reciclate conform cu Directiva Europeană 2002/96/CE și cu Hotărârea de Guvern 448/2005. Pentru publicul larg garanția că un produs nou achizitionat va fi reciclat corespunzator o reprezinta aplicarea timbrului verde afisat vizibil la raft și pe documentele de vânzare. Este bine de știut că orice magazin care vinde becuri este obligat să primească in raport de schimb 1 – la – 1  un bec uzat pentru fiecare bec nou cumpărat de clienți. Toate becurile economice trebuie să conțină informații despre producător și desenul ce arată pubela barată care simbolizează că asemenea becuri trebuie reciclate și nu aruncate la gunoi.

Obiectivele campaniei ”Green my light” sunt:
– promovarea si implementarea corespunzătoare de catre retailerii din Romania a politicilor europene pentru reciclarea surselor de iluminat uzate
– reducerea emisiilor de dioxid de carbon din surse de iluminat prin sensibilizarea publicului și prin eliminarea de la vânzare de către retailerii din România a tuturor surselor incandescente clare cu flux luminos mai mare de 65W începând cu 1 ianuarie 2010

”Evenimentele noastre cu muzica de dans reunesc de fiecare dată mii de tineri, adică publicul care reprezintă viitorul planetei. În contextul problemelor cauzate de schimbările climatice ne dorim să contribuim la un viitor sigur și de aceea am decis să ne asumăm o nouă misiune. Am alocat un spațiu semnificativ difuzării animației Green my light la evenimentele The Mission din această vară pentru a sensibiza publicul nostru în legătură cu oportunitatea de a face un gest simplu pentru protejarea mediului, trecerea la becuri economice și reciclarea celor uzate”, a spus Daniel Vlad, manager evenimente, The Mission.

”Suntem extrem de mulțumiți că avem oportunitatea să lansăm animația Green my light la un eveniment care reunește de fiecare dată mii de tineri, principalul nostru public țintă. Dacă autoritățile publice nu fac eforturi suficiente pentru sensibilizarea publicului cu privire la becrile economice și reciclarea celor uzate, noi ne-am propus să facem mai mult. Vom căuta ca aceste mesaje simple pentru salvarea climei să ajungă la cât mai mulți oameni prin diseminarea masivă a animației. La cele mai mari evenimente din această vară tinerii vor dansa și vor învăța cum salva clima”, a spus Gabriel Păun, coordonator media și campanii, Agent Green.

Bucuresti, 25.06.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.