Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afla transformarile si provocarile PR-ului romanesc in anul 2013

Evensys

„Agentia ideala de PR ar trebui sa ofere un mix specializat de servicii cu nivel ridicat de expertiza pe fiecare divizie in parte si sa se relaxeze cand vine vorba de mediul digital sau evenimente.” Au declarat clientii agentiilor de PR in cadrul studiului „PR Report” realizat de Unlock Market Reserch, in colaborare cu Evensys.

Studiul calitativ realizat cu ajutorul a 12 companii de top si 5 agentii de PR locale, a surprins diferentele de perceptii pe care le au acestea fata de statusul actual al pietei de PR, asteptarile, perspectivele agentiilor si a clientilor.

“Clientii din anul 2013 au incredere in agentiile de PR, par a fi pe maini sigure. Ei isi doresc ca aceste maini sigure sa se relaxeze cand este vorba de campanii creative, proiecte din mediul digital sau evenimente, astfel incat ei sa nu mai fie nevoiti sa directioneze proiectele de PR catre agentii non-PR ” a declarat Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.

Agentiile de PR se afla intr-o pozitie de aparare a industriei si a valorilor ei, acestia pun accent pe continutul relevant si strategiile pe temen mediu si lung. In opinia agentiilor, PR-ul are nevoie de PR, trebuie sa-si consolideze pozitia de strateg in comunicare, de manager de continut de brand, de master al cuvintelor unui brand.

Un alt aspect puternic accentuat de agentii este acela al apararii industriei de excesul de forma fara continut si de actiuni superficiale. Acestea pot avea impact pe moment, dar pot dauna mult brandului pe termen mediu si lung, au sustinut reprezentantii agentiilor.

In ceea ce priveste tendintele din PR in anul 2013, s-a observat o crestere a accentului pe comunicarea de continut si mai putin pe forma. De asemenea, creativitatea si curajul sunt foarte des abordate anul acesta in campaniile de PR.

„Totusi, excesul de creativitate poate face rau brand-ului pe termen lung, existand riscul de mutare a focusului pe forma in detrimentul continutului de brand” sustine Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.

Rezultatele studiul „PR Report” a fost prezentat in exclusivitate in cadrul celei de VII a editie a evenimentului PR Forum, realizat de Evensys.

Studiul este disponibil online la adresa:
//www.slideshare.net/evensys/unlock-pr-21994193#remove_transcript_cta

Bucuresti, 28.05.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.