Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afla secretele consumatorului infidel direct de la specialisti

In ultima perioada piata de consum este din ce in ce mai bombardata cu mesaje destinate sa capteze atentia consumatorului, care a devenit mult mai selectiv. Comportamentul acestuia s-a adaptat mediului comunicational, nemaiacceptand orice i se ofera; a devenit mai pretentios, analizand si separand ceea ce-l avantajeaza de ceea ce nu este in beneficiul lui. Un lucru bun, dar totodata riscant! De ce riscant? Pentru ca un consumator educat este si unul pretentios. Iar toate acestea duc la cresterea competitiei intre producatori si distribuitori, deopotriva.
Multe dintre serviciile si produsele de pe piata nu mai sunt pentru consumator doar aspirationale, ceea ce-l face sa se razgandeasca mult mai repede. Putem trage usor concluzia ca este cel mai infidel individ! De aceea emitatorii mesajelor trebuie sa fie permanent atenti cand trimit informatia catre destinatar, in scop fie informativ, fie comercial si, mai ales, trebuie sa fie atenti la modul in care comunica si prin ce mijloace.

Cei care se confrunta cel mai des cu aceste probleme prin interactiune directa sau indirecta cu diversii consumatori sunt specialistii in marketing. Acestia trebuie sa gaseasca intotdeauna solutiile cel mai bune astfel incat mesajul pe care vor sa-l transmita sa aiba efectul scontat, in special pentru ca exista o mare deschidere a consumatorului roman fata de servicii inovatoare si sofisticate. Specialistul in comunicare trebuie sa stie sa vanda oricum, oricand si prin orice mijloace, in orice fel si in orice loc.

Asadar, fie ca ca este vorba despre mijloacele online sau offline de transmitere a mesajelor, consumatorul trebuie captat astfel incat sa ramana fidel produsului. Acest lucru se poate exemplifica cel mai bine cu ajutorul  Marketingului Direct, care ne invata cum sa abordam eficient consumatorul (dupa ce l-am identificat corect), prin ce mijloace de comunicare si mai ales prin ce canale. Marketingul Direct incearca totodata sa atraga atentia asupra consumatorului, care, plictisit de multitudinea mesajelor pe care le primeste zilnic prin posta clasica sau electronica, prin telemarketing sau sms marketing, ia de fiecare data atitudine, modificandu-si comportamentul.

Despre toate mijloacele de comunicare si tipurile de mesaje comerciale care vizeaza consumatorul, destinate sa promoveze direct sau indirect produsele si serviciile, imaginea sau numele, vin sa ne vorbeasca specialisti nationali si internationali in Marketing Direct. John Griffiths, Leif Andersen Farmer, Barry Larson, Shuja Shaikh (Kubis),  Maia Novolan (Syscom Digital), Adela Rogojinaru, Marius Buiculescu (Atip Design), Calin Veghes, Stela Toderascu (Avon), Iulian Toma (Adplayers), Radu Schmitzer (Linea Directa Communication) si alti specialisti se intrunesc la prima editie a Conferintei Internationale de Marketing Direct, intitulata „Marketing in Direct”. Evenimentul, sustinut si recomandat de Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) si organizat de agentia de comunicare More Than Pub se va desfasura pe durata intregii zile de 21 Octombrie 2009, la Clubul Diplomatic Bucuresti.

Evenimentul este sustinut de AME design, Atip Design, AVON, Digital Audio Xpert, Intercontinental, RPG Security.

Bucuresti, 09.10.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.