Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afla de la Snoopy ce sanse ai sa iti pastrezi stilul de viata si la pensie

Metropolitan Life desfășoară campania „Conservă-ți stilul de viață și la pensie!” pentru a comunica beneficiile Viitor MET, primul produs de anuitate garantată lansat de Metropolitan Life în România.

Conceptul de comunicare pe care se fundamentează campania este „Ce iubești acum, vei iubi și atunci”, acesta ilustrând faptul că Viitor MET le oferă clienților garanția că vor putea avea și la bătrânețe același stil de viață ca în prezent, că se vor putea bucura de aceleași lucruri care le-au plăcut dintotdeauna.

Personajul central al campaniei este Snoopy, ambasadorul brandului Metropolitan Life, acesta transmițând mesajul atât în mediul intern, cât și în cel extern. Campania se desfășoara online, pe pagina web dedicată produsului, prin bannere online si Facebook ads, dar si offline prin acțiuni de Direct Marketing, postere, broșuri.

În cadrul acestei campanii, cei interesati pot afla ce șanse au să își păstreze stilul de viață de astăzi și la pensie prin intermediul Snoop-o-metrului, o aplicație online inovativă și prietenoasă gazduită pe site-ul companiei la adresa www.metropolitanlife.ro/viitormet. Aplicația constă într-un chestionar cu 8 întrebari și răspunsuri predefinite, concepute într-o notă distractivă, dar totodată eficientă, care îți arată în câteva minute ce șanse ai să îți „conservi” stilul de viață, liniștea și sănătatea și mai târziu. Practic, pe baza răspunsurilor la o serie de întrebări legate de activitățile preferate, de planurile de viitor și de pregătirea pentru acestea din punct de vedere financiar, Snoop-o-metrul le dezvăluie utilizatorilor cât sunt de pregătiți pentru perioada pensiei.

„Atunci când ești copil, visezi la ce te vei face când vei fi mare. Iar atunci când ești mare, îți dorești să ai parte de toate experiențele care îți sunt dragi și în anii de pensie. Liniștea, sănătatea și stilul de viață sunt cele mai importante aspecte de pus la păstrare pentru mai târziu, iar Snoop-o-metrul este o modalitate ingenioasă și prietenoasă prin care explicăm aceste nevoi clienților și le oferim soluția optimă de a avea un venit constant pentru ele: Viitor MET, unicul produs de anuitate garantată lansat în Romania”, a declarat Raluca Marcu, Communication & Branding Head în cadrul companiei.

Campania de promovare a produsului Viitor MET – Anuitate garantată a fost realizată pe plan local, de compania de publicitate Publicis România și se desfășoară până la sfârșitul lunii aprilie.

Bucuresti, 10.04.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.