Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afla cum si de ce comunica o companie pe bloguri

Pe data de 22 aprilie 2008 va avea loc la hotel Novotel primul seminar dedicat comunicarii prin intermediul blogurilor, intitulat Blogging for Companies. Evenimentul face parte din seria Advertising 2.0, o platforma de comunicare lansata de Evensys la inceputul anului 2008.
Seminarul este initiat de Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys, care alaturi de invitatii sai isi propune sa ofere un ghid complet despre bloguri si modalitatile in care companiile le pot folosi cu eficienta, adresandu-se atat celor care descopera acum blogurile, cat si celor care au deja notiuni de baza. Alaturi de acesta vor lua cuvantul trei invitati speciali, Alex Brie (Blooger), Sorana Savu (Managing Partner, Premium Communication) si Bobby Voicu (Blogger si Consultant Blogging, General Manager FTW Media).

Participantii la eveniment au sansa de a afla care sunt blogurile influente si cine sunt oamenii din spatele acestora, cum sa implice blogosfera in campanile de comunicare, care sunt formele de promovare pe bloguri, ce riscuri pot aparea la lansarea unui blog de companie. De asemenea, seminarul isi propune sa descopere care sunt temerile oamenilor din companii referitoare la bloguri si cum pot fi depasite acestea, cum putem urmari si monitoriza brandul nostru pe bloguri si ce rol joaca astazi acestea in randul media.

“ Seminarul pe care noi il propunem are o tematica foarte actuala– cum si  de ce comunica marile companii pe bloguri. Mediul online devine din ce in ce mai mult un instrument de comunicare folosit de companii pentru a ajunge la cat mai multe publicuri. In aceste conditii, companiile trebuie sa se adapteze noilor canale de comunicare ce castiga rapid adepti la nivel mondial -jurnalele online, acestea fiind considerate instrumente de marketing si relatii publice. Ne dorim ca workshop-ul sa ofere participantilor informatii folositoare despre cum sa creeze un blog de companie eficient sau o campanie de succes si care sunt avantajele unor asemenea mijloace de comunicare. Mai mult decat atat, seminarul isi propune sa descopere care este potentialul de risc al unei astfel de comunicari si totodata cum il putem gestiona cu succes”, afirma Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

Cristian Manafu este fost jurnalist format in presa de business si unul dintre bloggeri activi din Romania, blogul sau fiind clasat printre cele mai apreciate jurnale locale.

Alex Brie este blogger din septembrie 2003. De formatie software engineer, Alex are un master in cercetare algoritmica la Ecole Polytechnique Paris. S-a intors in Romania in 2006, iar acum programeaza Ruby on Rails pentru un start-up american, este consultant independent, blogger si antreprenor cu diverse proiecte online.

Sorana Savu este Senior Partner, Premium Communication. Cu o pregatire academica in PR la California State University, Sorana are o experienta de peste 12 ani in comunicare, lucrand in publicitate si relatii publice.

Bobby Voicu este unul dintre sustinatorii blogging-ului ca un instrument de comunicare, atat la nivel personal cat si la nivel de companie. A creat, printre altele, prima comunitate a bloggerilor din Romania (blogoree.ro).

Pentru mai multe detalii despre eveniment si program puteti vizita site-ul www.advertising2.ro

Bucuresti, 4.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.