Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afla „Ce-ai in ceai”, cu Lipton Ice Tea si Antonia

Brandul lansează o platformă de informare și conversație despre ceai în general și ceai rece în particular

Lipton Ice Tea lansează platforma “Ce-ai în ceai?”, o campanie educațională ce arată consumatorilor din ce este preparat ceaiul rece și care sunt beneficiile acestuia. Noua campanie Lipton Ice Tea își propune să genereze conversații autentice, cu și despre produsele de tip ice-tea.

Prin intermediul acestei campanii, Lipton Ice Tea va facilita accesul consumatorilor la informații de interes precum proveniența ceaiului, procesele de colectare și procesare a acestuia, vorbind despre ingredientele care intră în componența produsului.

Antonia este imaginea și vocea noii campanii Lipton, cântăreața fiind protagonista noului spot TV care spune povestea ceaiului rece. De asemenea, Antonia se va alătura discuțiilor despre ceai pe parcursul întregii campanii.

“Ceaiul rece este o băutură răcoritoare cu proprietăți și beneficii speciale, care merită să fie cunoscute și înțelese de consumatori. Spre exemplu, credem că este de interes pentru ei să știe că o sticlă de ice-tea este varianta răcoritoare a unei căni de ceai cald, cu aceeași concentrație de ceai, aceleași beneficii și gust plăcut”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton. “Lipton Ice Tea este un brand cool, fresh și distractiv, dar este mai mult de atât, este soluția pentru toți cei care își doresc un echilibru perfect între gust, hidratare și o stare de bine. Este produsul răcoritor de care te poți bucura oricând și oriunde, fie că ești în mișcare, fie că îl împarți cu prietenii, la birou sau acasă. Campania “Ce-ai în ceai” își propune să explice toate aceste beneficii și să ofere consumatorilor o platformă de dialog”, adaugă Dana Iordache.

Toate informațiile și conversațiile despre ceai vor fi găzduite, într-un climat de interactivitate între brand și consumatori, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, pe pagina de Facebook a Antoniei și pe blogurile partenere: www.andreeapatrascu.ro, www.elenaciric.ro, www.cristianflorea.ro, www.printesaurbana.ro, www.alinaceusan.net și www.tvdece.ro.

Bucuresti, 13.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.