Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afla cat investesc companiile din Romania in social media la conferinta Marketing 360

In 2011, 37% dintre companii au directionat catre activitati legate de social media intre 1 si 15 procente din bugetul lor de marketing si comunicare, in vreme ce 21% au alocat intre 25 si 100%.

GfK Romania va prezenta in premiera pe 13 iunie la conferinta Marketing 360 studiul “Evolutia investitiilor in social media”. Acesta urmareste cat au investit si cat intentioneaza sa investeasca companiile in activitati de promovare pe retelele sociale de-a lungul a trei ani: 2010, 2011 si estimari pentru 2012.

Pentru rezultatele studiului, GfK Romania va tine cont de urmatorii factori: care a fost procentul din bugetul de marketing sau comunicare alocat in 2011 pentru activitatile de social media, ce evolutie a fost fata de anul 2010, cum va creste investitia si cum va evolua volumul activitatilor pe retelele sociale in 2012 comparativ cu anul trecut.

“Toate companiile, dar in special cele cu un numar mediu si mare de angajati, au crescut in 2011 investitiile in mediile sociale fata de anul anterior. In 2012, estimarile lor sunt ca investitiile in social media vor fi mai mari decat au fost in 2011 comparativ cu 2010, fapt ce confirma popularitatea in crestere a acestor medii de comunicare”, declara Traian Nastase, Online Project Manager, GfK Romania.

Marketing 360 este cea mai importanta conferinta locala de marketing si advertising. Pe parcursul celor doua zile de conferinte si traininguri, 13 si 14 iunie, desfasurate la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, participantii vor descoperi tendinte de ultima ora, cele mai bune practici, dar si cele mai inspirate abordari pentru reconsiderarea relatiei dintre consumator si brand. Panelul de vorbitori va fi completat de Stefan Kolle, Partner, Futurelab, Ana Cruz, Strategic Brand Management module leader, ExecMBA programme, University of Sheffield, Gergo Csikos, Head of Ideas, CarnationGroup, Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions, Marko Njavro, Director de Marketing, Bergenbier SA, Traian Nastase, Online Project Manager, GfK, Mihai Seceleanu, CEO & Founder, InternetCorp.

Marketing 360 este organizat de Evensys in parteneriat cu Interactions. Pentru mai multe detalii legate de eveniment, va invitam sa vizitati www.marketing360.ro.

Bucuresti, 31.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.