Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afacerile Teva Romania au crescut in 2010 cu 65% fata de 2009

Vânzări record în istoria grupului la nivel internaţional

Teva Pharmaceuticals a anunţat rezultatele obţinute pe întreg anul 2010, rezultate caracterizate de creşteri record în toate regiunile în care operează. Pentru România, vânzările Teva au crescut în 2010 cu 65% faţă de 2009. Factorii generatori pentru această evoluţie se leagă de buna performanţă înregistrată de produsele generice lansate în 2010 în aria de oncologie şi neurologie, dar şi de evoluţia produselor “tradiţionale” în aria neurologiei şi a osteoporozei.

“Cele mai mari creşteri au fost obţinute de produsele generice, care au înregistrat o dublare a vânzărilor faţă de anul trecut. În 2010 am lansat 15 noi molecule în arii precum oncologie, cardiologie şi neurologie”, a declarat Dr. Alina Luiceanu, Country Manager Teva Pharmaceuticals România.

La nivel global, Teva Pharmaceuticals îşi consolidează şi extinde poziţia de lider

Vânzări anuale ale companiei pentru 2010 se ridică la 16,1 miliarde USD, cu 16% mai mult faţă de 2009, în timp ce profitul net a fost de 4,1 miliarde USD, ceea ce reprezintă o creştere cu 36% faţă de anul trecut. Profitul operaţional a atins 4,9 miliarde USD, fiind în creştere cu 28% faţă de 2009.

"2010 a fost un an foarte bun pentru Teva, un an în care am înregistrat rezultate record în toate regiunile şi în acelaşi timp ne-am consolidat şi extins poziţia de lider global," a declarat Shlomo Yanai, Preşedinte şi CEO la Teva. "În anul 2010, Teva a devenit lider pe piaţa genericelor în Europa şi ne-am extins prezenţa în pieţe emergente cheie”, a mai declarat Shlomo Yanai.

Vânzările Teva în Europa în al patrulea trimestru al anului 2010 au totalizat 1,323 miliarde USD, reprezentând 30% din vânzările totale şi marcând o creştere de 43% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009. Această creştere a fost generată în primul rând de consolidarea rezultatelor Ratiopharm. Rezultatul se datorează şi creşterii vânzărilor pe segmentul generice în Germania, Spania, Regatul Unit şi Italia, precum şi vânzărilor produsului Copaxone®. Pe întreg anul 2010, vânzările în Europa au urcat cu 21% faţă de 2009, totalizând 3,947 miliarde USD.

Teva a încheiat anul 2010 cu vânzări internaţionale de 2,186 miliarde USD, în urcare cu 7% faţă de 2009. În moneda locală, vânzările internaţionale au crescut cu aproximativ 11% comparativ cu 2009. Creşterea a fost generată de vânzările puternice înregistrate în toate regiunile importante, inclusiv America Latină, Israel şi Rusia.

Motorul de creştere pentru 2011 – terapiile eficiente şi accesibile

Pentru Teva Romania, 2011 se profilează ca un an de consolidare a afacerii în România, prin efiecientizarea activităţilor desfăşurate local şi continuare diversificării portofoliului de produse. La nivel macro, aşteptarea este ca în 2011 piaţa genericelor să crească cel puţin în linie cu creşterea generală a pieţei în jurul a 10-12%.

“Această creştere ar fi o dinamică firească după mulţi ani de stagnare, impulsionată de pierderea mai multor patente, de nevoia de a trata din ce în ce mai mulţi pacienţi cu fonduri mai bine controlate şi din oportunitatea pe care atât autorităţile cât şi profesioniştii din domeniul sanitar şi pacienţii o au de a verifica valoarea reală pe care o aduc genericele în tratamentul cost-eficient al diverselor afecţiuni”, a declarat Dr. Alina Luiceanu, Country Manager Teva Pharmaceuticals România.

Atât medicamentele genericele cât şi cele originalele au un rol esenţial în asigurarea unor terapii eficiente. Astfel propunerile legislative şi aplicarea lor poate asigura un echilibru între nevoile din ce în ce mai mari ale populaţiei de a fi tratată corect, eficient şi accesibil (atât pentru buzunarul pacientului cât şi pentru finanţatori) şi fondurile alocate sănătăţii.

“Un echilibru între cost-eficienţă şi inovaţie trebuie păstrat prin deciziile pe care autorităţile le iau în domeniul prescrierii şi eliberării medicamentelor. Cred că România mai are mulţi paşi de făcut pentru ca acest echilibru să fie atins şi genericele să îşi arate pe deplin valoarea pe care o aduc serviciilor de sănătate” a adăugat Dr. Alina Luiceanu, Country Manager Teva Pharmaceuticals România.

Despre Teva Pharmaceutical Industries

Teva Pharmaceutical Industries Ltd. este o companie farmaceutică globală specializată în dezvoltarea, producţia şi comercializarea produselor generice şi inovatoare şi a ingredientelor active farmaceutice. Teva este printre primele 15 companii farmaceutice şi cea mai mare companie de produse farmaceutice generice din lume. Cu peste un secol de experienţă în industria îngrijirii sănătăţii, Teva se bucură de o prezenţă bine stabilită la nivel internaţional, operând printr-o reţea mondială de subsidiare. Compania cu sediul central în Israel are peste 38.000 angajaţi la nivel mondial şi deţine facilităţi de producţie în Israel, America de Nord, Europa şi America Latină.Teva Pharmaceuticals activează în România din anul 2006.

Bucuresti, 09.02.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.