Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afacerea SEAT redevine profitabila in 2007

·    Rezultat obţinut cu un an înaintea estimărilor
·    Profit din exploatare de 44 milioane euro
·    Profit după impozitare de 170 milioane euro
·    Cheltuieli în domeniul cercetării & dezvoltării
şi investiţii de până la 24 de procente

Marca spaniolă SEAT a înregistrat în 2007 un profit din exploatare de 44 de milioane de euro conform standardelor spaniole de contabilitate. Rezultatul reprezintă un spor de 136 de milioane de euro faţă de 2006. Totodată, profitul după impozitare a fost de 170 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere de 219 milioane de euro faţă de 2006. Venitul din exploatare a fost de 5.971 milioane de euro, cu 1,5 procente mai mult decât în 2006 (5.880 milioane de euro). Cheltuielile din domeniul cercetării & dezvoltării, cele pentru investiţii în produse noi, procese îmbunătăţite şi facilităţi legate de produse au atins valoarea de 504 milioane de euro, cu 24,4 procente mai mult decât în 2006 (405 de milioane de euro).
La sediul central al companiei din Martorell, Preşedintele SEAT, Erich Schmitt, a făcut următoarele comentarii cu privire la performanţele companiei: „personalul şi conducerea SEAT au muncit din greu pentru a ajunge la acest rezultat financiar cu un an înaintea perioadei planificate. Acest lucru pune bazele necesare pentru viitorul companiei SEAT. Ne concentrăm pe automobile sport, atent proiectate, ecologice şi de cea mai inaltă precizie.”

În 2007, producătorul spaniol de automobile a înregistrat o creştere în livrările către clienţi de 0,4 procente, ajungând la 431.000 de unităţi (în 2006: 429.300). Pieţele cu cea mai importantă creştere au fost cea din Franţa (+5,1%) şi Marea Britanie (+5,8%), precum şi noile pieţe din Europa centrală şi de est (+27,3%), Polonia înregistrând o creştere extraordinară (+70,6%). Cele mai populare modele SEAT au fost León şi Ibiza.

Anticipând strategia şi proiectele viitoare, Schmitt a subliniat: „Strategia noastră pentru următorii zece ani are ca obiectiv vânzarea a peste 800.000 de automobile, ajungând la un profit de 15 procente, câştigând o poziţie fruntaşă în ceea ce priveşte designul şi calitatea în segmentele noastre de modele; dorim, de asemenea, să devenim cel mai atractiv angajator din Spania.”

Pe termen scurt, Schmitt a anunţat un nou model din clasa A0 care va fi lansat în 2008, precum şi o berlină şi un break din clasa B care vor fi lansate în 2009.

Aşteptările lui Schmitt pentru acest an: „În 2008, SEAT va continua să urmeze cu stricteţe programul de excelenţă SEAT şi, astfel, va creşte volumul de vânzări şi îşi va îmbunătăţi în continuare profitul din exploatare.”

Bucuresti, 31.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.