Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afacerea digitala: specialistii in eCommerce dezvaluie secretele unui business online de succes

Despre ce este necesar sa stim pentru o reteta a succesului atunci cand ne referim la un business online aflam de la specialistii in eCommerce, in luna aprilie, la TeCOMM eCommerce Conference. Sunt numerosi factori care influenteaza bunul mers al unei afaceri digitale. Ca si proprietar al unui magazin online, te lovesti de diverse provocari.

Rata de conversie reprezinta unul dintre cei mai importanti indicatori de performanta (KPI) ai unui business online. Aceasta influenteaza ROI-ul din fiecare sursa de trafic, ceea ce inseamna ca rata de conversie cu cat este mai mare, cu atat creste si ROI-ul.

Rata de conversie este strans legata de rata de abandon a cosului de cumparaturi, care in Romania este in medie de aproximativ 60%-80%, conform wall-street.ro. Motivele care ii determina pe vizitatori sa renunte la cosul de cumparaturi sunt numeroase, printre acestea se numara pretul, costurile de transport, indecizia fata de achizitie comparativ cu alte site-uri sau lipsa tuturor detaliilor despre produs. Printre intrebarile care se ridica in urma acestui procent sunt: Stii ce cauta utilizatorii pe site-ul tau?  Daca nu, atunci cum stii ce sa le livrezi?” spune Lenneke van der Meijden – Online Conversion Specialist si eCommerce Manager@Euroflorist (Olanda), speaker in cadrul TeCOMM Bucuresti din 21 Aprilie.


Euroflorist este lider de piata pe Europa in servicii de livrare online de flori oriunde in lume. Compania a fost fondata in 1982, in Malmö, Suedia si a fost prima florarie online, aparuta in 1995. Printr-o retea de florarii profesionisti in 12 tari europene,  Euroflorist trimite mai mult de 1,8 milioane de buchete pe an.

Learn how to easily get customer insights and push your conversion to the next level  este titlul workshop-ului sustinut de Lenneke, in care va arata cum sa-ti optimizezi rata de conversie prin testari de usability si va oferi exemple si sfaturi despre cum sa obtii cu usurinta insight-uri despre clienti.

In cadrul workshop-ului pe care il va sustine la TeCOMM, va explica de ce o promovare facuta ca la carte, SEO, social media si continutul site-ului, nu vor duce neaparat la convertirea vizitatorilor. De asemenea va vorbi si despre cum sa-ti incepi testarea de usability prin propriile mijloace cu buget redus si cum poti sa-ti imbunatatesti rata de conversie, folosind insight-uri despre clienti.


Trecerea de la statutul de simplu vizitator la cel de client necesita eforturi din partea responsabilului de optimizare a site-ului de comert electronic. Pentru imbunatatirea experientei utilizatorului este nevoie sa se gaseasca solutii folosind tacticile specifice de optimizare a ratei de conversie. Lenneke ofera cateva sfaturi importante proprietarilor de business-uri online: Cunoaste-ti userii, viziteaza-ti propriul website ca si cand l-ai vizita pentru prima oara si evalueaza-ti propria experienta pentru a ajunge la rezultat. De asemenea verifica cu regularitate daca site-ul tau are probleme tehnice, cum ar fi link-urile nefunctionale.

In 21 Aprilie, la Bucuresti, are loc editia aVIII-a la nivel national TeCOMM eCommerce Conference&Expo (Athénée Palace Hilton), unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est. Sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si specialisti de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor, specialisti/consultanti in ecommerce, agentii de web development, companii de IT, specialisti de marketing design/usability, promovare online si SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si de curierat.

Speakerii care si-au confirmat deja prezenta vin din agentii si magazine online din UK, Polonia, Danemarca, Olanda si Romania: David Rothwell (Autorul Best Seller-ului “The AdWords Bible for eCommerce”), Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai mari agentii de strategie online din UK), Steen Rasmussen (Web Analytics & Senior Partner @IIH Nordic), reprezentanti ai companiilor MasterCard, Banca Transilvania, Conectoo, ProfitShare, MobilPay, Paravion si Flanco.

Inscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor. Organizatorii au pregatit preturi speciale care ofera participantilor reduceri considerabile din pretul integral al biletelor, in functie de perioada inscrierii. In luna martie, preturile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro, mai mult, organizatorii ofera si reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preturile si speakerii confirmati pana in prezent.

Gold Sponsor: MasterCard
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Partners: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, Champollion

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.