Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Aegon România: Creștere de aprox. 40% a clienților care și-au administrat exclusiv online asigurările

  • Cele mai multe conturi noi au fost create în perioada aprilie-mai 2020
  • Potrivit Aegon, a fost înregistrată și o dublare a volumului de plăți efectuate online în 2020 față de 2019
  • Clasamentul orașelor de unde provin cei mai mulți utilizatori ai platformei online este condus de București, urmat de Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța și Oradea.

Platforma 24Aegon.ro, dedicată clienților Aegon România care dețin asigurări de viață, a înregistrat o creștere a numărului de noi conturi de 39%, în 2020 față de 2019. Astfel, obiectivul stabilit pentru 2020, din punct de vedere al numărului de noi utilizatori ai platformei, a fost depășit cu 9%. Cele mai multe conturi au fost create în perioada stării de urgență, în intervalul aprilie-mai 2020. Potrivit reprezentanților Aegon, acesta este un semnal pozitiv care arată că românii încep să se obișnuiască din ce în mai mult cu instrumentele online pe care le au la dispoziție și care le oferă acces oricând pentru a vedea situația asigurării lor, dar și pentru a face plăți. De asemenea, Aegon a alocat bugete mai mari în 2020, pentru a accelera automatizarea și pentru a facilita procesele online, iar semnalele indică că această tendință se va menține pe tot parcursul lui 2021.

„Situația neplăcută adusă de pandemia COVID-19 ne-a oferit și oportunități interesante pentru dezvoltare, la nivel individual și de business. În domeniul administrării online a asigurărilor și, de fapt, în tot ceea ce înseamnă digitalizarea sistemului bancar și de asigurări, România este în urma foarte multor țări din vestul Europei. Deși digitalizarea a fost tot timpul printre prioritățile noastre, în 2020, atât noi, cât și clienții, ne-am concentrat mult mai mult pe tot ceea ce înseamnă migrarea online a serviciilor. Mă bucur să văd că românii sunt tot mai deschiși spre a utiliza platforma 24Aegon, în îmbunătățirea căreia investim constant. Am pus pe primul loc siguranța clienților, așa că, începând din martie 2020, am transmis în mod constant informații despre avantajele utilizării platformei, dar și detalii despre felul în care aceasta funcționează. Sper că această tendință va continua și acum, odată cu relaxarea restricțiilor și cu ceea ce sperăm că va fi sfârșitul pandemiei”, a spus Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România
Sînziana Maioreanu

Dispozitivele prin intermediul cărora clienții efectuează operațiunile sunt telefonul mobil, în proporție de 57% și desktop-ul, pentru 42%, tableta fiind utilizată de un procent foarte mic, 1%. O sesiune pe platformă a durat, în medie, patru minute.

În 2020, compania a implementat și opțiunea de a efectua plata primelor restante direct din platformă, în vederea repunerii în vigoare a contractului de asigurare. Această facilitate ajută și la eficientizarea proceselor interne, dar oferă și clienților rapiditate, simplitate și control.

Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România, a adăugat că recomandarea principală adresată clienților în 2020 a fost să opteze pentru un cont online, pe 24aegon.ro/, unde își pot vizualiza oricând situația contractelor și unde pot plăti primele de asigurare. Pentru siguranța clienților și a angajaților Aegon s-au luat măsuri pentru diminuarea deplasărilor, a vizitelor la sediu, reducerea interacțiunilor fizice și a drumurilor pentru plata la bancă. Drept urmare, pe parcursul anului 2020 s-au trimis informări cu privire la toate operațiunile care pot fi efectuate online. Aegon va continua să-și sprijine clienții care preferă operațiunile online și va investi în soluții de automatizare și pe viitor.

Platforma 24Aegon.ro, funcțională din 2015, a fost optimizată și relansată în iulie 2018, iar de atunci numărul utilizatorilor a crescut constant. Pe 24Aegon.ro clienții companiei pot găsi toate detaliile despre polițele lor de asigurare, de la evenimentele și sumele asigurate, la valoarea primei, perioada contractuală, beneficiari, documentația de care au nevoie în procesul de despăgubire, condițiile de asigurare și informații despre bonusuri și campaniile de care beneficiază. Pot avea oricând acces la toate aceste informaţii fie de pe desktop, fie de pe un dispozitiv mobil. Clasamentul orașelor de unde provin cei mai mulți utilizatori ai acestei platforme este condus de București, urmat de Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța și Oradea. Platforma este folosită și de românii stabiliți în Marea Britanie, SUA, Italia, Germania sau Spania.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *