free download 78 travel guides written by experts

Advertising pentru era post-advertising: noua pozitionare

a Leo Burnett Group, cu Razvan Capanescu in rol de Chief Creative Officer

Leo Burnett Group revendică o nouă poziționare și anunță redefinirea serviciilor de advertising destinate erei post-advertising. Astfel, Leo Burnett Group își reiterează intenția de a crește din punct de vedere creativ și își reafirmă spiritul competitiv, într-o inițiativă condusă de Răzvan Căpănescu, din poziția de Chief Creative Officer al agenției.

“Leo Burnett este una dintre agențiile care au facut cu adevărat istorie în publicitatea românească. Adică una dintre cele două J. Ca și în fotbal, unde derby-ul se întâmplă mereu între cele două cele mai bune dintotdeauna, nu doar ale momentului (vezi Real – Barça sau localul Steaua – Dinamo) – așa și în advertising-ul românesc a fost o competiție benefică pentru creșterea întregii industrii între Leo și McCann. Atunci când am fost abordat de către Leo Burnett Group pentru a încinge din nou competiția și am aflat și de noua organizare pe care o consider (cum spun englezii) ahead of the market, normal că am devenit interesat.

Cred cu putere în noua formulă de management, alături de Boți și Andreea, și mai cred că ar fi bine să stați cu ochii pe noi. Începe!”, declară Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer Leo Burnett Group).

Dezvoltarea serviciilor de advertising pentru era post-advertising coincide cu fluidizarea procedurii de client service și integrarea procesului de creație sub umbrela “Bigger ideas, bigger campaigns”. Noul mecanism Leo Burnett Group, care va integra competența de ATL a Leo Burnett & Target, competența de digital a iLeo și competența de brand activation a Arc, va fi alimentat de un motor creativ acționat de Răzvan Căpănescu.

“Pentru Leo Burnett Group, anul 2014 va rămâne în istorie ca fiind anul în care am trecut la un model nou de business, centrat pe capacitatea de a oferi clienților noștri cele mai bune soluții, cu adevarat integrate și media neutre. Am adus sub același acoperiș al Leo Burnett Group trei agenții – Arc, iLeo și Leo Burnett, eliminând total fricțiunile operaționale dintre diferitele specializări. Avem acum client service, strategie și creație comune, un singur P&L și o echipă de management comună. Putem astfel să creăm rapid și eficient echipe multidisciplinare, care să colaboreze perfect pentru a răspunde oricărui tip de brief.

Venirea lui Răzvan în echipa de management a agenției, ca lider al creației și principal responsabil de produsul creativ al Leo Burnett Group, reprezintă pentru noi un succes important pe noul drum pentru că aduce în grup experiența personală directă a integrării produsului creativ, o gândire neutră din punct de vedere media și o experiență locală și internațională excepțională”, declară Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett Group).

“Schimbarea este o mare provocare pentru echipa Leo Burnett Group. Suntem deja după mai bine de două luni de la reinventarea modelului de business și decidem din nou să schimbăm. Răzvan Căpănescu reaprinde, la Leo Burnett Group, marele derby al publicității. Leo intră astfel într-o nouă etapă – advertising pentru era post-advertising – și este pregătit pentru acest pas. Vom oferi clienților noștri actuali și potențiali un cumul de resurse cu obiective trasate spre crearea unui produs excepțional într-un proces perfect. Cultura Leo Burnett ne permite flexibilitate în gândire și rapiditate în modul de acțiune și am încredere că vom reuși în această nouă formulă”, a declarat Andreea Boacă (Managing Director, Leo Burnett Group).

Comunicarea noii poziționări și a intrării lui Răzvan Căpănescu în echipa de management a Leo Burnett Group, în calitate de Chief Creative Officer, a început pe pagina de Facebook Leo Burnett sub umbrela #ThrowbackThursday și va continua cu #LeoReloaded, începând cu 16 octombrie 2014.

Leo Burnett Group vă invită la o discuție deschisă cu Răzvan Căpănescu, Lorand Balint și Andreea Boacă pe pagina de Facebook Leo Burnett, joi, 16 octombrie, în intervalul 17:00 – 18:00.

Fidel mentalității potrivit căreia întinzându-te după stele nu vei atinge întotdeauna luna, dar nici nu te vei întoarce cu un pumn plin de noroi, Leo Burnett Group este într-o permanentă căutare a excelenței. Integrând competențele de advertising ale Leo Burnett cu cele de digital ale iLeo și cele de shopper marketing ale Arc, Leo Burnett Group vine cu o abordare cu adevărat integrată și propune un model de business proaspăt, soluții concrete și nu doar o valorificare a competențelor agenției.

Bucuresti, 16.10.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *