Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AdVenture semneaza rebrandingul Lactag si campania de relansare “Pe Gustate!”

Agentia de publicitate AdVenture adauga in portofoliul sau LACTAG, una dintre cele mai mari firme producatoare de lactate din sudul tarii, cu o traditie de 50 de ani si cu un capital integral privat.

AdVenture anunta rebranding-ul Lactag, un brand traditional cu valente moderne ce mizeaza pe prospetimea si gustul bun al produselor care, incepand cu aceasta luna, vor fi prezente la raft in ambalaje noi.

Campania “Pe gustate!” marcheaza relansarea gamei traditionale Lactag, o noua politica comerciala si de marketing si un nou concept de comunicare ce evidentiaza aceleasi valori de baza ale brand-ului: naturalete, prospetime, gust desavarsit.

Campania foloseste ca medii de comunicare canalele radio, ondine-ul si social media si se deruleaza in Bucuresti si in 17 judete in care Lactag are deja o prezenta constanta la raft.

In completarea acestei campanii, Lactag lanseaza pachetele promotionale “Bunatate, pe gustate”, care contin cate 3 produse diferite, perfecte pentru gustat, la un pret de nerefuzat.

O mare importanta a fost acordata comunicarii in spatiile de desfacere unde Lactag isi propune sa castige atentia consumatorilor cu ajutorul unui sampling inovator in key accounts si a pachetelor promo “Bunatate pe gustate” in retailul traditional. Campania de sampling foloseste standuri special create pentru acest rebranding care promoveaza ideea de produse lactate “Pe gustate!” solicitand celor ce incearca produsele Lactag sa ofere feedback privind gustul bun prin intermediul “Gustometrului” – o aplicatie foarte amuzanta adaugata standului prin care acestia pot vota cat de mult le-a placut produsul degustat.

In cadrul rebranding-ului a fost lansata platforma online pegustate.ro, un loc in care veti gasi o comunitate activa a iubitorilor gustului bun si cele mai indraznete si inedite combinatii culinare pe baza de produse lactate, precum si sfaturi cosmetice si idei practice de utilizare a lactatelor. In perioada 29 octombrie – 16 decembrie, pe aceasta platforma se desfasoara campania “Pe gustate!”, prin care Lactag ofera in total 84 de premii destinate atat iubitorilor de lactate, cat si bucatarilor si tuturor celor inventivi si activi.

"Anul acesta, ne propunem sa avem o comunicare continua pentru cele mai importante produse din gama, printr-o platforma integrata, care sa scoata in evidenta atat valorile si personalitatea brand-ului, dar si beneficiile emotionale si rationale. Obiectivul nostru este sa crestem notorietatea brand-ului si sa devenim un jucator important in topul brand-urilor de lactate.“ spune Eduard Stanov, Coordonator Departament Comercial.

“Cu o noua infatisare ce pastreaza elemente traditionale romanesti, Lactag se prezinta in fata publicului cu transparenta si energie, invitandu-l sa savureze produsele sale lactate pline de savoare si extrem de gustoase.“ spune Ioana Tene, Account Manager AdVenture.

Campania de relansare Lactag marcheaza totodata o noua politica comerciala si de marketing. Lactag isi propune sa devina un brand de produse lactate mult mai cunoscut si iubit de catre consumatori. Pentru a atinge aceste obiective, Lactag se bazeaza pe o puternica expansiune la nivel national. In acest moment, Lactag este lider de piata in judetul Arges.

Pentru a descoperi mai multe despre Lactag si campania pegustate va invitam sa ne vizitati pe //lactag.ro/, //pegustate.ro/, pe Facebook pe https://www.facebook.com/pegustatero, https://www.facebook.com/Lactag, iar pe Twitter ne poti urmari pe hashtagul #pegustate.

Echipa AdVenture care a lucrat la acest proiect este formata din: Mircea Moldovan – Creative Director, Daniela Habara – Copywriter, Stefan Popescu – Director Media, Ioana Tene – Account Manager, Violeta Marinescu – Client Service Director.

Echipa Lactag implicata este formata din: Eduard Stanov – Coordonator Departament commercial, Nitu Sorin – Director Tehnic, Mihai Georgescu –Director Comercial, Adriean Asan-Mic – Director General.

AdVenture este o agentie de publicitate full service, 100% independenta, infiintata in anul 2002. Printre clientii sai actuali se numara Motorola Romania, EIT Forum Auto (unic importantor Volvo in Romania), Primus Auto (dealer unic Volvo in Bucuresti), ARCON, Nada Mas, Osteria Gorgia, Sofa Restaurant & Bistro Café, Clermont Hotel****, Clinica Academica, Phoenix Media, Nestle (Pro Plan Cat, Pro Plan Dog, Dog Chow, Cat Chow), Nu Skin, CEZ Romania, A&D Pharma (Alcovit, Solacium Pharma – Revigrip, Ibusinus), Volvo Romania (Volvo Trucks), Optiblu.

Lactag – Din punct de vedere al clasificarii societatilor de prelucrare a laptelui din Romania, Lactag este in prima categorie, avand nr. de autorizare L126 specific pentru schimburi intracomunitare.

Lactag este cea mai mare firma producatoare de lactate din sudul tarii, cu o capacitate de 30.000 litri/schimb. Lactag functioneaza ca societate pe actiuni din 1991, fiind creata pe structura fostei ICIL Arges infiintata in 1962. Din iulie 2012 societatea a trecut sub o noua conducere, 91 % din actiunile companiei fiind preluate de Robert Iriza si Adriean Asan-Mic.

Bucuresti, 07.11.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.