Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AdVenture semneaza campania “Batranete frumoasa”

realizata pentru Fundatia Principesa Margareta a Romaniei

AdVenture a realizat campania “Batranete frumoasa” care face parte din amplul proiect “Voluntari – Ambasadori ai schimbarii”, initiat de Fundatia Principesa Margareta a Romaniei si sprijinit de Fundatia Vodafone Romania.

 “Batranete frumoasa” este prima campanie nationala de strangere de fonduri ai carei beneficiari sunt persoanele in varsta.
Acest proiect de solidaritate sociala isi propune sa aduca in atentia publica problema majoritatii varstnicilor din Romania, care zi de zi se confrunta cu angoasa singuratatii.

“Tu cata singuratate ai putea indura?” este mesajul care personalizeaza acest proiect si in jurul caruia sunt dezvoltate executiile.

Headline-ul campaniei reprezinta si intrebarea care se naste in constiinta noastra in urma unui exercitiu de imaginatie prin care tindem sa intelegem ce se afla in sufletul unui batran singur.

La nivel media, campania este declinata pe mai multe suporturi clasice: TVC (30”), radio, print si on-line (www.batranetefrumoasa.ro)

Despre colaborarea cu echipa AdVenture, Mirela Feruglio – Manager Comunicare si PR, Fundatia Principesa Margareta a Romaniei a afirmat: “Lor le datoram aceasta campanie si le suntem recunoscatori pentru entuziasmul cu care au acceptat sa ne ajute, pro-bono, pentru profesionalismul si rapiditatea cu care au gandit si implementat aceasta campanie. In mai putin de trei luni AdVenture a realizat o campanie complexa, care cu siguranta va atrage atentia asupra singuratatii in care traiesc varstncii. Ne dorim ca mii de batrani sa beneficieze de pe urma campaniei de strangere de fonduri si a colaborarii noastre cu AdVenture.”

Cu privire la executia materialelor Daniel Toma, Co-Creative Director – AdVenture a afirmat: “Executiile campaniei mizeaza pe detalii socante care redau sentimentele traite de batranii nostri in fiecare zi. Strigatul de disperare al carui raspuns dureros este indiferenta celor din jur, oglinda sparta si numaratul agonic descriu cu fidelitate realitatea multor varstnici uitati de societate.”

Campania de strangere de fonduri este activa in perioada 15 iulie – 30 septembrie, donatiile putandu-se face atat prin sms la 874 cat si prin mediul on-line pe www.fpmr.ro

 “Din pacate, in Romania 70% dintre batrani traiesc singuri si depind de bunavointa si implicarea comunitatii. Singuratatea, neputinta, sentimentul de inutilitate si chiar disperarea au devenit constante ale vietii lor iar o parte din vina o poarta si societatea care este prea grabita si indiferenta. Prin aceasta campanie ne dorim sa sensibilizam opinia publica si sa determinam oamenii sa vina in sprijinul batranilor nostri donand 2 euro. Il felicit pe maestrul Constantin Dinulescu care a dat viata personajului principal din spot! Prin expresivitatea sa a reusit sa redea intru totul trairile unui batran singur.” a declarat Alex Zamfir, General Manager – AdVenture.

Echipa AdVenture care a lucrat la realizarea campaniei este formata din: Daniel Toma – Co-Creative Director, Mircea Moldovan – Creative Director, Elisa Olteanu – Senior Copywriter, Daniela Habara – Junior Copywriter, Alin Dumitrescu – Art Director, Alex Zamfir – General Manager.

Bucuresti, 27.07.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.