Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AdVenture promoveaza Caffetin pe piata farmaceuticelor

Agentia de publicitate AdVenture implementeaza campania de promovare Caffetin pe piata autohtona a analgezicelor.

Lansat in Romania in mai 2007 alaturi de AdVenture, analgezicul macedonean Caffetin revine in atentia publica si in  2008 printr-o campanie de activare.

Despre colaborarea cu AdVenture, Oana Costea – Brand Manager Mediplus Exim a afirmat: “La prima intalnire cu AdVenture am descoperit o echipa foarte tanara, foarte entuziasta, care isi dorea sa faca o campanie reusita pentru Caffetin. I-am placut de la inceput! Dupa cateva luni de munca, deadline-uri respectate, multa comunicare, implicare si pasiune, campania Caffetin e in desfasurare! E o campanie cu o expunere foarte mare, cu cel mai bun mix si cel mai bun buget! Ce as putea sa imi doresc mai mult?!`

Campania se adreseaza unui target care cuprinde in principal femeile din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 35 – 54 de ani, cu venituri medii si mari.

Obiectivele de business ale acestei campanii sunt evidentierea beneficiilor utilizarii Caffetin si cresterea notorietatii si favorabilitatii brand-ului in randul consumatorilor romani .

“Caffetin este un brand cu traditie in 15 tari, iar de-a lungul celor 50 de ani de existenta si-a dovedit eficienta si trainicia, motiv pentru care am convingerea ca va deveni un puternic competitor pentru brand-urile deja existente pe piata romaneasca.” a declarat Diana Focea, Account Executive AdVenture.

Conceptul creativ, care sta la baza campaniei, urmeaza linia de comunicare a sloganului “Caffetin, o durere mai putin!” si porneste de la eficienta dovedita a acestui medicament.
Mesajul de comunicare dezvoltat de AdVenture descrie principalul atribut al medicamentului: ”Durerea dispare imediat!”

Suporturile media utilizate in aceasta campanie sunt: presa nationala cu aparitii saptamanale, lunare si bilunare; 4 proiecte speciale sustinute pe online si un proiect special cu Realitatea TV. Campania a debutat in data de 10 Octombrie si se va finaliza in luna decembrie a acestui an.

Bucuresti, 30.10.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.