Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AdVenture comunica Ziua Internationala a

Persoanelor in Varsta alaturi de Interamerican

AdVenture si Interamerican reitereaza sarbatoarea zilei de 1 octombrie, “Ziua Internationala a Persoanelor in Varsta”

In 2007 AdVenture si Interamerican aduceau in atentia publicului pentru prima data importanta zilei de 1 octombrie si aminteau despre rolul important pe care il au parintii in viata noastra. In anul 2008 AdVenture reediteaza aceasta initiativa prin implementarea unei campanii construita in jurul mesajului “Impreuna. Acum ca si atunci.”
Premisa de la care a plecat aceasta comunicare are la baza insight-ul “dragostea unui copil”.  Atunci cand eram copii lumea noastra se invartea in jurul parintilor. Ziua de 1 octombrie ne reaminteste  tuturor ca si acum, la maturitate, ne iubim parintii la fel de mult si vrem sa le aratam acest lucru.

“Proiectul 1 Octombrie s-a nascut dintr-un real sentiment de afinitate fata de semnificatia Zilei Internationale a Persoanelor in Varsta. Cu totii ne regasim in conceptul acestui proiect, cu totii faceam desene pe tema Mama, Tata, eu atunci cand eram mici. Tocmai de aceea, de la idee la implementarea proiectului nu a fost decat un pas.” a declarat Irina Cirstea, Account Manager AdVenture.
Principalul suport de comunicare al campaniei este site-ul www.1octombrie.ro care lanseaza vizitatorilor invitatia de a participa la un concurs de desen pe tema “Mama, tata, eu”.

Campania 1 octombrie  a fost demarata in data de 29 septembrie si se va incheia pe 5 octombrie, o data cu finalizarea concursului propus pe site-ul oficial www.1octombrie.ro

1 Octombrie este o campanie integrata sustinuta pe mai multe suporturi de comunicare: 6 statii de radio locale si Radio Guerilla, ad-uri de presa in cotidianul Jurnalul National si in 6 ziare locale, campanie de internet derulata pe 10 site-uri si un proiect special realizat alaturi de Realitatea TV pe parcursul a trei zile.
Campania include si activitati de sampling in Bucuresti, prilej cu care au fost oferite felicitari pentru a fi daruite parintilor.

Echipa AdVenture care a realizat aceasta campanie este formata din: Daniel Toma – Co-creative Director, Elisa Olteanu – Senior Copywriter, Octavian Todirut – Graphic Designer, Irina Cirstea – Account Manager, Alex Zamfir – General Manager.

Site-ul www.1octombrie.ro a fost dezvoltat in colaborare cu agentia de webdesign Emblem.

Bucuresti, 02.10.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.