free download 78 travel guides written by experts

AdVenture a realizat noul spot Urinal Akut pentru Walmark

AdVenture semneaza noul spot TV pentru Urinal Akut, unul din brandurile cheie din portofoliul Walmark, lider pe piaţa autohtonă a suplimentelor alimentare.

Spotul realizat de AdVenture aduce in prim plan valorile brandului Urinal Akut, subliniind clar beneficiile pe care acesta le ofera consumatorilor.

Aşa cum sugerează şi denumirea produsului, Urinal Akut este indicaţ in tratarea  infectiilor acute ale tractului urinar. Comunicarea targeteaza femeile care se confrunta cu astfel de probleme.

In ceea ce priveste colaborarea dintre AdVenture si Walmark pentru aceasta campania, Ioana Tene  – Account Executive, AdVenture a declarat :
"Cel mai important pas si factorul decisiv pentru client a fost strategia adoptata de noi. Am stiut de la inceput ca Urinal Akut are nevoie de o comunicare cat se poate de simpla si corecta, mai mult decat una creativa.“

Despre mesajul campaniei, Elisa Olteanu – Senior Copywriter – AdVenture a afirmat:
“Cel mai interesant insight pe care research-ul l-a evidentiat a fost acela ca e bine sa consumi multe lichide in momentul unui astfel de episod neplacut. Si de aici ideea spotului: consumul de apa ajuta, dar nu este suficient. Mai exact: consumul de lichide ajuta, dar Urinal Akut actioneaza rapid si eficient."

Spot – varianta 10 sec

La randul sau, Ioana Neacsu, Senior Brand Manager – Walmark Romania a adaugat:
“In general, exista un grad destul de ridicat de confuzie si incertitudine in legatura cu, cauzele infectiilor urinare, multe femei neputand identifica o motivatie pentru aceasta afectiune chiar daca au experimentat-o in episoade repetate. Printr-o abordare rationala, spotul Urinal Akut explica concret si clar, care este cauza infectiilor urinare, dar fara a intra in intimitatea consumatoarelor.”

Spot – varianta 20 sec

Campania este activa pe cele mai importante posturi nationale nationale, urmand a fi activata si pe celelalte canale media  – print si online.

Echipa AdVenture care a lucrat la aceasta campanie este formata din: Daniel Toma –Creative Director, Elisa Olteanu – Senior Copywriter, Daniela Habara – Junior Copywriter, Octavian Todirut – Graphic Designer, Irina Cirstea – New Business Director, Ioana Tene – Account executive.

Productia spotului TV a fost realizata cu ajutorul casei de productie Hi-Fi Production si a echipei:  Laura Carmen Baron – Producator, Costas Ivanov – Regizor, Viorel Sergovici – DOP.

Bucuresti, 06.04.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *