Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AdStarter continua cu oportunitati de practica si de angajare

UE

UEA șaptea serie de stagii de practică în agenția Mercury360 Communications a început. Atât studenții Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București, cât și studenții Facultății de Comunicare și Relații Publice din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative beneficiază în continuare de programul AdStarter, seria a șaptea găzduind 26 de studenți.

Stagiile de practică se desfășoară până în luna iulie inclusiv, studenții interesați au posibilitatea de a se înscrie în continuare în program, urmând să treacă prin toate etapele programului: consiliere și orientare profesională (efectuarea unui test acreditat internațional ar cărui rezultate sunt interpretate în cadrul sesiunilor de consiliere vocațională de către persoane specializate și participarea la sesiuni de consiliere în ego-marketing) și stagii de practică.

Grupul țintă al proiectului este format din 500 studenţi care vor beneficia de consiliere și orientare în carieră. Dintre aceștia 160 de studenți vor fi implicați în stagii de practică în agenţie, și 8 vor fi sprijiniți să își găsească un loc de muncă până la finalul proiectului. Până în prezent, aproximativ 140 de studenți au intrat în programul de stagii de practică AdStarter.

Programul de practică se va derula în continuare pe aceeași structură, stagiarii având posibilitatea să beneficieze de cele 3 module care le vor permite să ia contact cu viața din agenție. Acestea presupun:

Modulul 1 :
prezentarea și înțelegerea specificului celor cinci departamente Mercury360 Communications (Client Service, Consumer Activation, Consultanță UE, Digital, Creație);

Modulul 2:
implicare în activitatea curentă a departamentelor pentru înțelegerea flow-ului de lucru în agenție;

Modulul 3: testare – rezolvarea de brief-uri în termene limită.

Proiectul reprezintă inițiativa Mercury360 Communications în parteneriat cu Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA) și Dynamic HR. Mai multe detalii despre proiect, precum și pașii ce trebuie urmați pentru înscrierea în program se regăsesc pe www.adstarter.ro, www.advocation.ro și pe pagina de Facebook a proiectului.

Proiectul este co-finanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU) 2007-2013. Investeşte în oameni!, Axa prioritară nr. 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1 „Tranziţia de la şcoală la viaţa activă”.

Bucuresti, 04.06.2015

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.