Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Adrian Botan – McCann, Liviu David – Next Advertising si Mihai Gongu – Graffiti BBDO

pe lista scurta pentru Eurobest

In 2010, dincolo de sectiunea PR, Romania jurizeaza si la TV/Cinema, Print, Outdoor & Radio. Consecvente metodei noastre de selectie, numele propuse fac trimitere la cariere cu peste zece ani in industrie, care fac diferenta, fara a uita insa de vocea influenta a noii generatii.

“E o mare satisfactie sa reunim pentru a doua oara in perimetrul aceleiasi foi de hartie trei nume cu rezonanta. La primul nostru an de competitie pentru Young Lions, i-am avut printre jurati pe Adrian Botan (McCann) si pe Liviu David (azi Next) la vremea aceea on line, din Australia. In prima echipa de tineri romani care intrau in arena unei competitii de anvergura Cannes, post-jurizare locala, si Mihai Gongu. La aproape 6 ani distanta, Mihai este detinatorul unui portofoliu rezonant de premii si proiecte interesante, ce l-au recomandat pentru postura de Director de Creatie al Graffiti / BBDO. E frumos cum doua generatii – Botan, David pe de-o parte si Gongu pe de alta – se intersecteaza dupa ani in contexte relationate cu mediul international ”, a declarat Teodora Migdalovici, reprezentantul IAF in Romania, structura care organizeaza Eurobest.

Botan, David si Gongu sunt nume care genereaza deopotriva inspiratie, capitalizeaza entuziasm si construiesc proiecte memorabile, care fac ca industria sa accelereze ritmul, vrei-nu-vrei.

Juratul ales va reprezenta Romania alaturi de alte nume sonore ale creativitatii europene, in contextul oferit de Eurobest, festival ce va avea loc la Hamburg, la inceputul lunii decembrie.

Anul trecut delegatia Romaniei a numarat peste douazeci de participanti, dintre care aproape jumatate studenti ai The Alternative School for Creative Thinking.

Dupa Stockholm si Amsterdam, Hamburg este cea de-a treia capitala creativa care isi primeste musafirii veniti din toate colturile batranului continent sa celebreze ideile expresive, magnetice, eficiente, generatoare de conversatie si in cele din urma de schimbari la scara sociala.

Selectia acestor capitale are loc pornind de la anualul Cannes Report, care cuprinde si clasamentul celor mai premiate orase, autentice hub-uri pentru spiritele neadecvate conventiei caldute.

Organizat la inceputul lui decembrie, Eurobest este un Mos Nicolae al creativilor cu zvac si de aceea unul dintre acele contexte care-I premiaza pe obraznicii cu minte frumoasa si cu chef de explorare dincolo de perimetrul cutiutei pe care restul lumii le-o atarna de gat.

Inscrierile la Eurobest se inchid la 15 octombrie, numai bine pentru ultimele retusuri inainte de a trimite aplicatiile. De stiut si luat in calcul – noi sectiuni au aparut in 2010. Printre cele mai tentante se numara Mobile si PR. Design – proaspat lansata in 2009, promite sa fie la fel de provocatoare si-acum.

Pentru cei de pina in 28 de ani cu performante la activ si doritori sa exploreze Hamburg, nu uitati – inscrierile la semestrul Eurobest sunt in curs.

Bucuresti, 06.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.