Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Adobe România a primit certificarea Great Place to Work, acordată companiilor apreciate de angajați

Adobe certificarea Great Place to Work

Incluziunea și oportunitățile egale, cultura bazată pe suport și crearea unui mediu de susținere pentru angajat, proiectele interesante și inovative, alături de programele de wellbeing centrate pe individ sunt câteva dintre ariile unde Adobe România excelează, primind astfel certificarea Great Place to Work.

Certificarea a fost acordată în cadrul unui program internațional ce monitorizează calitatea vieții angajaților în companiile în care lucrează, pe baza unui scor obținut în urma răspunsurilor anonime ale membrilor echipei.

Adobe certificarea Great Place to Work

Certificarea Great Place to Work se bazează pe evaluări anonime ale angajaților și sondaje aplicate acestora, fiind acordată anual. Întrebările care ghidează analiza companiei de monitorizare includ opinia angajaților vizavi de mediul de lucru, gradul de siguranță resimțit de aceștia la nivelul companiei, beneficiile primite, incluziunea și egalitatea de șanse, managementul și cultura angajatorului.

Astfel, Adobe România a primit scoruri de peste 90% în ceea ce privește gradul de suport acordat de companie, tratamentul corect și egalitatea de șansă, precum și gradul de siguranță din punct de vedere fizic, un aspect extrem de important pentru angajați în contextul Covid-19. De asemenea, scoruri similare s-au obținut și pentru acordarea de beneficii – cei mai mulți angajați considerând că Adobe oferă oportunități unice din acest punct de vedere și ar recomanda Adobe ca loc de muncă familiei și prietenilor.

Participanții la studiu au menționat ca puncte-forte ale organizației următoarele aspecte: “oamenii sunt tratați egal indiferent de rasă, sex sau vârstă” (96%), „avem un pachet de beneficii unic și special” (91%), „sunt tratat cu empatie și primesc suport de la superior/manager” (91%) sau faptul că „pot fi eu însumi/însămi la muncă” (91%).

Ultimii aproape doi ani ne-au arătat cât de importantă este echipa, poate mai mult decât niciodată. Ne bucurăm să vedem că eforturile noastre – atât din punct de vedere al beneficiilor oferite, cât și al provocărilor și programelor inovative dezvoltate – se văd, sunt apreciate de către angajați și că aceștia s-au adaptat și au continuat să performeze în noul context. Numărul angajaților Adobe Romania a crescut în 2021 la peste 850 și este important să rămânem în contact permanent cu aceștia, indiferent de dimensiunea echipei. Noua certificare confirmă că suntem pe un drum bun, declară Cris Radu, Site Leader Adobe România și VP of Engineering.

Scoruri ridicate, de peste 85% și peste mediile europene înregistrate la nivelul companiilor analizate, au fost obținute și în ceea ce privește gradul de pregătire al angajaților (89%), tratamentul corect din partea managerilor (88%), inovația în procesul de muncă (87%), coeziunea echipei (89%) sau starea generală de wellbeing (87%).

Beneficii financiare și non-financiare de top

Pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, precum acțiuni tranzacționabile pe bursa, dar și non-financiare, ce includ asigurări medicale, decont pentru echipamente sportive și chiar pentru biroul de acasa.

De asemenea, echipa din România lucrează de acasă de la începutul lunii martie 2020, pentru a reduce expunerea angajaților. Compania oferă în prezent posibilitatea de a opta pentru un program work from home sau hibrid, asigurând flexibilitate în programul de lucru.

De la debutul pandemiei și până în prezent, angajații au primit un sprijin financiar de 500 USD/persoană, suma putând fi utilizată de angajați pentru orice echipamente sau produse care să le asigure confort în biroul de acasă. De asemenea, bugetul alocat susținerii unui stil de viață sănătos a crescut la 600$ per angajat și 15 Global Days Off suplimentare.

La nivelul întregii companii, angajații afectați în mod direct de CoVid-19 primesc 20 de zile suplimentare de concediu plătit anual. În plus, grija față de angajați se extinde și către arii dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoțional. Angajații mai beneficiază gratuit de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.