Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Adjud, in fruntea competitiei pentru 2016 calculatoare daruite de PROFI

Profi

Astazi, au fost date publicitatii primele rezultate din competitia pentru castigarea celor 2016 netbook-uri si 126 de videoproiectoare daruite scolilor prin campania de responsabilitate sociala ”PROFI te premiaza!”, editia 2012, desfasurata in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului. Rezultatele sunt prezentate integral la //www.profitepremiaza.ro/editia_2012/clasament_intermediar.html.

“Desi anul scolar inca nu a inceput, competitia s-a declansat intr-un ritm foarte alert”, a declarat Pawel Musial, Directorul general al companiei PROFI Rom Food. ”Dupa editia de anul trecut, concurentii au inteles ca cine pierde timpul pierde premiul si, iata, primii sustinatori au inceput déjà sa voteze in numar foarte mare pentru scolile lor preferate. Anul trecut, acest ritm de participare a fost atins doar dupa jumatatea campaniei”.

De la 13 august si pana in prezent, cele mai multe puncte (568,420) s-au acumulat in Adjud, in favoarea scolii generale nr. 56, Angela Gheorghiu. Pe pozitia imediat urmatoare se claseaza scoala nr. 176 din Bucuresti, cu 518.850 puncte, iar pe locul trei se afla scoala Tudor Vladimirescu din Dragasani, cu 247.590 puncte.

Sustinatorii voteaza in localitatile unde se afla cele 126 magazine PROFI participante la competitie. Dupa cum se stie, la nivelul fiecaruia dintre aceste magazine exista cate un premiu intai, constand din 16 netbook-uri si un modem WiFi, si un premiu doi, constand dintr-un videoproiector, premii ce vor reveni unor scoli cu predare la clasele I-VIII.

Din doua in doua saptamani, evolutia topului va fi anuntata in presa, la magazine si la //www.profitepremiaza.ro astfel incat concurentii sa poata sti pe ce pozitie se afla si sa-si dozeze eforturile in consecinta .

Sansele tuturor scolilor raman intacte pana la data de 15 noiembrie, cand se inchide competitia si vom afla numele celor 252 de scoli castigatoare.

Campania este sustinuta de Pepsi, Caroli, Gradina Bunicii, Lowi, Henkel, P&G, Primola, Magura, Kandia, Kremita, Autentic Rom, 7Days, Star, Lays, Giusto, Borsec, Baneasa, FrieslandCampina, Banat Bun, Cris-Tim, Colgate, Coseli, Olympic, Perfetti, Doncafe, Agrirom, Elgeka Ferfelis, Scandia Food, Unilver, CIA Aboliv, Aqua Carpatica, Defne Merve, Intel, Vodafone.

Parteneri media: Libertatea, Libertatea pentru Femei, Libertatea de Duminica, Bravo Girl, Avantaje.

Bucuresti, 06.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.