Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Adina Ionescu este Noul Director Executiv de Comunicare al Grupului Renault România

Adina Ionescu este noul Director de Comunicare şi Responsabilitate Socială Corporativă a Grupului Renault România. Adina Ionescu o înlocuieşte pe Anca Oreviceanu, care va prelua alte responsabilităţi profesionale în cadrul Grupului. În conformitate cu structura organizaţională standard Renault pentru activitatea de comunicare la nivel de ţară, direcţia de comunicare a Grupului Renault România acoperă activităţile de comunicare internă, externă şi de responsabilitate socială ale tuturor mărcilor şi entităţilor Grupului Renault în România.

Aş dori să-i mulţumesc Ancăi Oreviceanu pentru contribuţia importantă la realizarea unei comunicări de succes, pe parcursul misiunii ei. În acelaşi timp, mă bucură faptul că Grupul Renault România atrage profesioniști talentați și inovativi, precum Adina Ionescu. Bine ai venit în echipa noastră de management, Adina!, a declarat Yves Caracatzanis, Preşedinte Director General Dacia şi Director General Grup Renault România.

Adina Ionescu este absolventă a facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice din București, unde a finalizat și un master în “Comunicare și marketing”. În plus, a obţinut o diplomă profesională în Relații Publice, la the Chartered Institute of Public Relations din Londra. Spusă pe scurt, povestea vieții profesionale a Adinei Ionescu cuprinde peste 20 de ani de experiență în comunicare,  în companii multinaționale – lideri în industriile în care activează și 3 ani de voluntariat în ONG-uri.  Profesia Adinei Ionescu și pozițiile – cheie pe care le-a deținut în cadrul companiilor i-au conferit expunere la medii de afaceri diferite precum Petrol și gaze (MOL), Rețele și tehnologii (Alcatel-Lucent / Nokia), Managementul energiei (Schneider Electric) sau Electronice, telefonie mobilă și semiconductori (Samsung Corporation).

Printre responsabilităţile asumate de-a lungul carierei sale profesionale figurează : stabilirea și dezvoltarea strategiei de comunicare pe termen mediu și lung, definirea platformelor și acțiunilor de responsabilitate socială corporativă, managementul reputației, gestionarea activităților departamentului de Comunicare Corportativă, a relațiilor cu mass-media,  inclusiv din poziția de purtător de cuvânt, a comunicării de criză, a evenimentelor corporate, a comunicării interne, precum și gestionarea relaţiilor cu autoritățile centrale și cu asociațiile profesionale. Totodată, Adina Ionescu a profesat și în domenii de activitate adiacente relațiilor publice,  cum ar fi managementul mărcii, comunicarea de marketing sau digitală.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.