La initiativa agentiei de consultanta in relatii publice Adentity, pe 30 ianuarie a fost sarbatorita pentru prima data in Romania, Ziua Internationala a Non-violentei in Scoli.
Elevii scolilor si liceelor bucurestene au fost chemati sa aplaude timp de un minut, in pauza de la ora 12.00, in semn de sustinere a luptei impotriva violentei din institutiile de invatamnt din Romania.
Actiunea a fost realizata cu sprijinul Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti si Politiei Capitalei si a reusit sa antreneze cateva zeci de mii de copii din clasele 1-12, care au creat, intocmai ca in celelalte tari ale lumii, “momentul de zgomot”.
Cu toate ca s-a dorit in aceasta etapa ca evenimentul sa se desfasoare numai in Bucuresti, el a fost marcat, spre bucuria initiatorilor, si in alte orase ale tarii.
Cu ocazia sarbatoririi Zilei Internationale a Non-Violentei in Scoli agentia Adentity a anuntat si demararea programului educativ “Fii inteligent, Nu fi violent!”, care se va materializa printr-o campanie de informare, una de educare si un concurs de proiecte inteligente intre institutiile de invatamant din Capitala, pe grupe de studii.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
SPOR își consolidează poziția pe piața lacurilor: un nou vizual și o nouă formulă cu proprietăți spo...
Sezamo lansează platforma Sezamo Chef printr-un concurs cu 150 de premii
De Ziua Pământului, Orange România sărbătorește 2 ani de program “Re” cu o campanie prin care oferă ...
The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science
Coșuri cadou & sustenabilitate: prin campania Verde de Paște, GourmetGIFT susține din nou protejarea...
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din Rom...
„Plonjonul în apă de adâncime necunoscută poate duce la o viață în scaun rulant”, prima campanie de ...
Alice Books, Cărturești & AudioTribe lansează campania Mă bucur că sunt mai bine