free download 78 travel guides written by experts

Adela Preda este noul Digital Creative Strategist al Profero România

Adela Preda se alătură echipei Profero în poziția de Digital Creative Strategist. Adela își propune să construiască, împreună cu echipa condusă de Ana-Maria Ghiurcă, Client Service Director Profero, o nouă strategie digitală de business, atât pentru agenție, cât și pentru clienții din portofoliu.

„Dar tu ce faci, până la urmă?” este întrebarea pe care un strateg o aude cel mai des și putem recunoaște că sunt puțini cei care știu concret cu ce se ocupă o persoană cu o astfel de poziție într-o agenție digitală din România. Adela povestește mai multe despre ce va însemna noua ei funcție în interiorul Profero:
„Mie îmi place să cred că sunt un mic antropolog digital. Adică acel pion cerebral din agenție care trebuie să își folosească experiența, cunoștințele și logica pentru a înțelege și alinia obiectivele de business ale clienților, viziunea noastră și ceea ce va livra departamentul de creație, astfel încât rezultatul să fie cel mai bun pentru consumatorul final. Trăim într-una dintre cele mai ‚variate’ perioade, cu un progres tehnologic fulminant, schimbări de comportament și noi obiceiuri încorporate în viața cotidiană. Suntem invadați de prea multă informație, iar aici intervenim noi, strategii, care ne consumăm energia pentru a da publicității un curs ideal, construind-o smart, eficient și contextualizat. Pe mine mă interesează ca fiecare produs/ informație să ajungă în forma potrivită, pe canalul potrivit, la individul potrivit.”


Adela a ales Profero pentru că aici a regăsit curajul de a sparge convenționalul, având în minte același gând, anume că tehnologia are puterea de a face imaginația palpabilă. Ea se va concentra pe optimizarea campaniilor, găsirea soluțiilor tehnice inovatoare și out of the box, care să transforme orice tactică de comunicare în ceva sustenabil și autentic. Astfel, se întrerupe cercul campaniilor tipice și repetitive de care ne lovim atât de des.

„Adela este pregătită să aplice filosofia noastră de business – Lowe Profero Way: Find, Inspire, Connect – care combină media, strategia de comunicare și creativitatea, o abordare holistică ce livrează rezultate clienților noștri. A găsit în Profero o echipă care deja a înțeles că prima interacțiune a consumatorului cu produsul, indiferent de categorie, este una digitală. Marketingul digital a trecut la următorul nivel, cel în care produsul și experiența din jurul lui sunt elementele principale care aduc la viață viziunea noastră și strategia clienților. Profero va executa această schimbare atât în viețile consumatorilor, cât și în business-urile clienților noștri”, declară Ana-Maria Ghiurcă, Client Service Director, Profero România.

Adela Preda este unul dintre acei oameni molipsitori care îți povestesc cu entuziasm despre valoarea pozitivă a publicității. Ea are o bogată experiență în domeniul comunicării în mai multe agenții digitale mari din piață, iar în tot acest timp a dezvoltat proiecte diferite, ce au  ajutat-o să-și construiască o viziune amplă asupra multiplelor tipologii de target și mecanici de comunicare.

„Deci, până la urmă, tu cu ce te ocupi?” 😀

„Rolul meu este să gândesc diferit orice provocare pe care o aducem în agenție, să o trec prin filtrul valorilor noastre, să o analizez strategic, să îi înțeleg nișa, ca mai apoi să îi găsesc acel twist care să o transforme în cea mai bună soluție creativă pentru clientul nostru. Asta înseamnă să mă asigur de coerența dintre ceea ce au brandurile de oferit, ceea ce își dorește consumatorul să primească și modul în care brandul și consumatorul se întâlnesc. Iar când spun modul, văd așa, un fel de Cupidon publicitar pregătit tot timpul să-și trimită săgețile acolo unde e cea mai mare probabilistică de ‚amorezare’ potrivită”, susține Adela Preda, Digital Creative Strategist Profero România.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *