Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Adecco lanseaza un nou business unit dedicat cresterii eficientei

in zona serviciilor de munca temporara

Adecco, lider mondial și național în furnizarea de servicii specializate de resurse umane, transformă tendințele pieței de HR și nevoile clienților săi într-o nouă linie de business numită Field Marketing.

Initiativa Adecco de lansare a acestui serviciu este dezvoltată la nivel regional în țările din EE și MENA (Eastern Europe și Middle East, North Africa ) și combină cele mai bune practici și cele mai noi tehnologii în implementarea serviciilor de mercantizare, forţă de vânzare, audit și promoţii.

Apărut ca o extensie naturală a serviciilor de HR în zona de recrutare și administrare personal temporar – utilizând și lucrând cu peste 70% resursă umană, divizia Adecco Field Marketing oferă o serie de avantaje reale și necesare care vor duce în scurt timp la educarea și creșterea pieței.

“Aceste avantaje constau in: putere financiară – Adecco este o companie de 21 bilioane de euro, detinând capacitatea si flexibilitatea de a investi alături de partenerii de business, excelență în execuție – instrumentele folosite de Adecco in partea de livrare a proiectelor sunt direct proporționale cu calitatea și rezultatele livrate per proiect (și aici ne referim la tehnologie nouă, metode de instruire și recrutare specifice ) și operarea conform normelor legale in vigoare – Adecco activează 100% în conformitate cu legile locale de muncă fapt ce elimină orice potențiale obligații legale pentru clienții săi.” – declară Florin Godean, Country Manager Adecco Romania.

Nu în ultimul rând, Adecco a dezvoltat propria și unica platformă la nivel regional: Adecco Intr@de care permite gestionarea tuturor activităților, proceselor de field marketing și furnizarea de informatii relevante, în mod centralizat și în timp real, în conformitate cu indicatorii de performanță setați pe proiect și obiectivele clientului. Totodată platforma reprezintă un instrument de eficientizare a costurilor prin prisma faptului că minimizează timpul în procesul de implementare a serviciilor și reduce cheltuielile fixe raportate la proiect.

Adecco Intr@de este concepută la nivel regional, iar implementarea unui proiect se poate vedea in timp real pe nivele de interes geografice sau orice alți indicatori setați pe proiect.

Viziunea Adecco Field Marketing este reprezentată de furnizarea de servicii de calitate exceptională la nivel local, regional și global, utilizând cele mai bune resurse și cele mai eficiente procese, susținute de cele mai noi tehnologii.

Pe scurt, divizia Adecco Field Marketing aduce ca plus de valoare in procesul de recrutare, training si supervizare, activități realizate cu experiența și capacitățile unui recrutor aflat în postura de lider de piață. Prin intermediul noii directii de business, Adecco continuă să creeze și să dezvolte piețe și resurse adaptabile unei economii într-o continuă schimbare.

Bucuresti, 29.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.