Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ADDV Euro RSCG, Free Communication si MPG au lansat cel mai mare mall din Romania sub sloganul

« Sun Plaza – Destinatie de Senzatie »

Cel mai important centru comercial din sudul Bucurestiului a fost inaugurat pe 25 februarie, printr-un proiect de comunicare comun ADDV Euro RSCG, Free Communication si MPG. Campania integrata de comunicare, derulata sub conceptul “Sun Plaza – Destinatie de Senzatie”, a generat un trafic de circa 85.000 de vizitatori in prima zi de deschidere a centrului comercial si un total de 315.000 de persoane in primele patru zile de functionare. Afluxul de vizitatori si emotia manifestata de catre acestia la momentul inaugurarii au lansat dezbateri ample in media cu privire la comportamentul de consumator al romanilor. Sun Plaza reprezinta primul proiect care deschide un parteneriat intre ADDV Euro RSCG si Free Communication in directia completarii reciproce a serviciilor de comunicare asigurate de catre cele doua agentii.

Seria actiunilor de lansare a debutat in data de 24 februarie cu un eveniment de presa si unul dedicat partenerilor Sun Plaza, care a reunit peste 2000 de persoane. Intr-un context de asteptare, intretinut prin componentele de media si PR, inaugurarea pentru public a devenit un moment de efervescenta, cateva mii de persoane asteptand deschiderea usilor. Pana la ora 13.00, sistemul de evidenta a traficului inregistrase deja 20.000 de vizitatori. Reactiile publicului determinate de lansarea Sun Plaza au fost permanent monitorizate de catre presa. Mai multe televiziuni au realizat transmisiuni live pe durata intregii zile si au organizat dezbateri cu privire la resorturile comportamentului publicului roman in context de criza fata de lansarea Sun Plaza. Esplanada centrului comercial a devenit neincapatoare la concertul Parazitii de duminica, 28 februarie, la care au participat peste 6.000 de persoane.

“Nimic din ce s-a intamplat la inaugurare si in primele zile de la deschidere nu a venit ca o surpriza. Noi am gandit Sun Plaza in regulile clasice ale marketingului – cauta cererea, identifica nevoile si construieste o reteta optima. Printr-un mix corect de comunicare am reusit sa convingem ca reteta noastra acopera nevoile locuitorilor din sudul Bucurestiului. Fenomentul Sun Plaza din zilele de deschidere nu are nimic irational si intamplator”, a declarat Michael Richard, Directorul General EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza. 

Campania de comunicare, aflata in derulare, a integrat componente de creatie, media, PR si BTL. Proiectul de promovare Sun Plaza a fost coordonat de ADDV Euro RSCG, agentie de publicitate full-service, dezvoltat pe componenta de PR si BTL de catre Free Communication si de catre MPG pentru cea de media.

“Sa convingi sute de mii de oameni sa iti treaca pragul in doar patru zile, in perioada de criza, nu e o loterie, ci un mix strategic de comunicare. Insa acesta nu ar fi valorat nimic fara materialul de calitate al clientului”, a declarat Tana Enedi, Client Service Director, ADDV Euro RSCG. “Timp de aproape zece luni, comunicarea PR a Sun Plaza a fost permanent un meci dificil in care s-au aruncat peste fileu mingi dure, precum “inadecvare”, “zona saraca”, “prea multe mall-uri”. A fost o provocare sa construiesti in avans credibilitatea unui produs care sa produca o efervescenta de proportiile celei la care am fost martori”, a completat Alexandra Dinita, Director General Free Communication.

Sloganul Sun Plaza, care a fost imprumutat si campaniei de comunicare, a fost creat de catre ADDV Euro RSCG, plecand de la configuratia echilibrata intre mixul marcilor de retail si divertisment. Centrul comercial gazduieste peste 130 de magazine, printre care ancore puternice precum Cora, Baumax, Flanco si Mobexpert, un complex de 15 sali de cinema, o zona de fun cu bowling, biliard si casino si un food court generos. In plus, centrul comercial, cel mai mare din Romania si care domina orice alt proiect din sudul Bucurestiului, este pozitionat   intr-o zona importanta a capitalei (Piata Sudului) pana acum privata de comert modern, de facilitati de divertisment si de vreo nota arhitecturala armonioasa. In acest context, Sun Plaza asigura un “hot spot” spectaculos si major de shopping si divertisment, o adevarata destinatie de senzatie. Conceptul creativ a fost declinat in executii de outdoor, print, radio si proiecte speciale.

Strategia, design-ul si executia activitatilor de PR si BTL au fost gestionate de catre Free Communication si au urmarit sa sustina la nivel emotional si rational pozitionarea Sun Plaza drept «destinatie de senzatie ». Agentia a dezvoltat un proiect de activitati BTL care a vizat ajunul inaugurarii, ziua lansarii efective si zilele urmatoare deschiderii centrului comercial. Peste 2000 de invitati, oameni de afaceri si jurnalisti, au participat la evenimentul de prelansare din 24 februarie, dedicat partenerilor Sun Plaza. Inaugurarea efectiva a mall-ului a insemnat un maraton de activitati dedicate copiiilor, femeilor si barbatilor. Centrul de atractie al lansarii a fost concertul lui Shaggy de pe esplanada Sun Plaza, care a strans in ploaie mai mult de 3.000 de spectatori. Seara zilei de inaugurare s-a incheiat cu transmisiunea live a meciului Unirea – Liverpool din cadrul Europa League. Evenimentele de lansare continua pana pe 6 martie, cand se va desemna castigatorul excursiei de sapte zile pentru doua persoane intr-o destinatie de senzatie – Rio de Janeiro.

Echipa de lucru a campaniei de comunicare a fost coordonata din partea EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza, de catre Michael Richard, Director General, Mircea Curuia, Director General Adjunct si Cristian Damoc, Director de Marketing.

Din partea ADDV Euro RSCG proiectul a fost gestionat de catre Dorian Pascuci – Director de creatie, Ioana Slaniceanu – Senior Copywriter, Bogdan Popescu – Art Director, Vladimir Gheorghe – Junior Copywriter, din echipa de creatie, de catre Alin Dumitrescu – AV Production Director si coordonat de catre Tana Enedi – Client Service Director si Ana Barbulescu – Account Manager.

Componenta de PR si BTL a fost dezvoltata si executata din partea Free Communication catre Nicoleta Matei – Events Manager, Radu Popa – Events Executive, Razvan Nastase – Account Director, Daniel Amzar – Account Manager si supervizata de catre Alexandra Dinita – Director General.

Din echipa MPG dedicata proiectului Sun Plaza au facut parte Carmen Iordache – Senior Manager, Mirela Tugui – Senior Planner, Madalina Vilcov – Planning and Research Executive,  Oana Gherghel – Research Director si Andrei Maruntelu – New Media and Digital.

Bucuresti, 01.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.