Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ADC*RO lansează ADC*RO Top 3

Art Director’s Club Romania dă startul unui nou proiect cu scopul de a promova și de a recunoaște excelența în creativitatea românească. Astfel, în fiecare lună, membrii Art Directors Club România vor alege top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă pentru a aplauda munca de zi cu zi a echipelor de creație și pentru a oferi industriei o oglindă cât mai fidelă a nivelului la care se află. În fiecare lună vor fi selectate echipa lunii și ideea lunii, iar la finalul anului, va fi acordată distincția “Echipa anului”, “Ideea anului” și “Clientul Anului” în cadrul unei ceremonii.

 

Pe primul loc în topul din luna ianuarie se situează Publicis România cu campania Shop like a Jedi, realizată pentru Carrefour. Aceasta este urmată de campania celor de la Ogilvy&Mather, Where’s mr Applehead, pentru clientul Strongbow. Iar locul trei este câștigat de Fun Done cu o idee inedită de outdoor, implementată pentru agenția de turism Happy Tour.

 

Ema Prisca, Independent Creative Director & membru ADC*RO, declară: “Mi s-a părut că prin magazinul virtual manevrat de forța, Carrefour și-a apropriat lansarea ultimului film din seria Star Wars într-un mod foarte relevant, asta în contextul în care multe mărci s-au lipit de acest eveniment într-o manieră mai mult sau mai puțin inspirată. Dar motivul forte pentru care am punctat maxim această acțiune (ca magazine virtuale în spații neașteptate, create ca răspuns la nevoi reale a făcut și Tesco acum mai mulți ani câștigând și un Grand Prix la Cannes) e legat de dorința de a încuraja Carrefour să se alinieze cu categoria din care face parte – retailul, care e una dintre cele mai avide consumatoare de creativitate și ingeniozitate în comunicare”.

Echipele de creație premiate sunt formate din: Irina Stoleru (Senior Art Director) și Ruxandra Drilea (Copywriter) de la Publicis Romania, Vlad Ioniță (Art Director), Silvia Grădinaru și Alexandra Bunda, (Copywriteri) de la Ogilvy&Mather, Roxana Cozaru (Art Director) și Tiberiu Coman (Copywriter) de la Fun Done.

Cele trei execuții din topul lunii ianuarie au fost notate alături de alte încă patru idei selectate și apreciate de către membrii ADC*RO: BRD – Maria, Grolsch – Față-n față cu Class, Fibra – Droga vs Boguski și Primus – The philanthropists.

În luna februarie, McCann Erickson este agenția de pe primul loc cu campania Go Mono pentru Radio 21. Lowe Profero ocupă locul al doilea datorită activării de Valentine’s Day pentru Orange, My Heartbeats App, iar pe locul trei se situează agenția nou lansată de Human Marketing, The Temple, cu un video 360 stop motion, Grolsch Creative Metamorphosis.

„Am dat nota maximă pentru că se pornește de la o problemă reală demostrată statistic și se vine cu o soluție curajoasă: o stație radio de top își degradează calitatea emisiei la ora sa de maximă audiență – matinalul – pentru a nu mai acapara toată atenția ascultatorilor săi aflați pe stradă. Cam bine pentru un produs care trăiește din audiență. Nu este doar o soluție de comunicare, este o rezolvare practică pentru problema identificată. Este mai mult decat un stunt media pentru awareness. Pe lângă asta, au atras în proiect și industria muzicală, lucru care dă greutate. Deci până și artistii de top preferă ca fanii să le audă hiturile mai prost, cu o singură ureche pentru a nu-și pune viețile în pericol pe stradă. Și se închide cercul. Pierzi ceva mic ca să câștigi altceva mai mare. Le urez premii la radio, la media, la PR”, declară Dinu Pănescu, Creative Director & Partner The HUB/Creative & membru ADC*RO.

Echipele de creație premiate sunt formate din: Lia Bira (Art Director) și Alexandru Vasile (Copywriter) de la McCann Erickson, Anca Masek (Art Director) și Miruna Dumitrescu (Copywriter) de la Lowe Profero, Sweet Damage Crew (Art Director) și Andrei Lascut (Copywriter) de la The Temple.

Celelalte campanii jurizate și remarcate în luna februarie au fost Vodafone – Manifesto, Pepsi – 50 de ani de spirit liber și Therme Bucuresti – Flashmob cu Orchestra Simfonică.

“ADC*RO Top 3 este o inițiativă excelentă gândită și proiectată în mandatul Emei Prisca și ne bucurăm că am putut să o lansăm. Vrem să aducem împreună agențiile din România și să învățăm să ne bucurăm de work-ul colegilor, neuitând să ne arătăm aprecierea și pentru clienții care au curajul să adopte soluții creative mișto. De-abia aștept să văd ce campanii apar în martie și în restul lunilor din an și le doresc mult succes echipelor de creație în a obține distincția de “Echipa anului”, declară Eugen Suman, Creative Director Kubis Interactive & Președintele ADC Romania.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.