Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Acum este momentul meu: Am castigat un Ford Mustang cu Pepsi

Super maşina din cadrul promoției Pepsi „Acum este momentul tău!” şi-a găsit fericita câştigătoare. În urma tragerii la sorţi de la finalul promoţiei, cheia Fordului Mustang oferit de Pepsi a ajuns la Sorina Alina Nuţu, o tânără de 28 de ani din Bucureşti.

„La început nu îmi venea să cred ce mi se întămplă, însă apoi m-am convins: acum este momentul meu! Am câştigat un Mustang! Sunt un mare fan Pepsi şi tot ce a trebuit să fac ca să câştig super mașina a fost să înscriu coduri Pepsi în concurs. Acum nu îmi doresc decât să trag o fugă până la mare cu ea”, a declarat Sorina Alina Nuţu.

„Prin promoţia Acum este momentul tău! am încurajat fanii Pepsi să profite de fiecare moment, pentru că «ACUM» este plin de viaţă, distractiv şi curajos. Bucuria lui «ACUM» înseamnă să se lase inspiraţi de ceea ce-i înconjoară şi să impărtăşească aceste momente cu ceilalţi”, spune Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România.

Desfășurată în intervalul 21 martie – 16 mai 2013 în magazinele din toată țara, promoţia „Acum este momentul tău!” a fost valabilă pentru produsele Pepsi 0,5 l (Pepsi Cola, Pepsi Twist, Pepsi Light), 2 l (Pepsi Cola, Pepsi Twist), şi toate variantele de 2,5 l și multipack 2×2 l. Promoţia a pus la bătaie doze de colecție Pepsi „Live for Now” în ediție limitată, pachete de comunicare Cosmote, ipod-uri Nano, ipad-uri Mini şi, marele premiu, un Ford Mustang. Startul promoţiei a fost dat de către Antonia şi Corina, cele mai în vogă artiste ale momentului care reflectă valorile campaniei „Live for Now”.

Promoţia „Acum este momentul tău” și asocierea cu cele două vedete ale muzicii din România, face parte din platforma „Live for Now”, cea mai recentă campanie globală Pepsi, bazată pe noua poziționare a brandului. Creată în urma unei cercetări ample, în mai multe țări, care a inclus mii de consumatori, „Live for Now” reflectă ceea ce își doresc fanii Pepsi de pretutindeni – emoția și bucuria de a trăi clipa prezentă, o atitudine similară cu nucleul identității brandului. „Live for Now” invită fanii Pepsi să trăiască fiecare moment la potențialul maxim, prin intermediul unor platforme globale, bazate pe cultura pop, parteneriate cu vedete și artiști, inovații digitale, evenimente și parteneriate unice.

Bucuresti, 20.06.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *