free download 78 travel guides written by experts

Actorul Cosmin Seleși lansează o campanie de susținere a brandurilor românești intitulată #influencerpentruRomania

Fiecare român este un influencer iar actorul și prezentatorul de televiziune, Cosmin Seleși, vrea să folosească această calitate pentru a susține brandurile autohtone. Într-o campanie lansată astăzi, pe conturile sale de socializare, acesta își îndeamnă cei peste 100.000 de prieteni virtuali să devină #influencerpentruRomânia.

Campania presupune ca fiecare persoană să aleagă un brand românesc pe care vrea să îl susțină pentru a depăși situația economică dificilă, apoi să îl promoveze. Prin hashtag-ul campaniei și un tag dat paginilor de Facebook/Cosminselesiactor sau Instagram/Cosminselesioficial, vedeta TV va identifica brandurile preferate de comunitatea sa și va promova, gratuit, 20 dintre ele.

“Toți avem opinii și influențăm cel puțin o persoană din jurul nostru să adopte măcar o idee de a noastră. Dacă nu știați asta, întrebați românii despre politică, sport și cine merită să câștige Asia Express!”, spune Cosmin Seleși care a fost unul dintre participanții la reality show-ul difuzat pe Antena 1. Actorul este hotărât să sprijine cât mai multe branduri autohtone să treacă peste perioada mai dificilă în care mulți dintre ei nu au putut să își vândă produsele. Printr-un efort comun cu publicul său, Cosmin Seleși va promova cât mai multe afaceri românești atât pe rețelele de socializare cât și cu ajutorul partenerilor media pe care dorește să îi atragă în campanie.

“Mesajul campaniei #influencerpentruRomania își dorește să fie următorul: Dacă ești un brand care și-a respectat publicul dar treci printr-o perioadă dificilă, nu este nevoie să investești bugete în promovare. Pentru prima dată, comunitatea ta ar putea să te răsplătească, fiecare dintre consumatori devenind un micro influencer. Eu voi fi acolo să îi susțin prin propriile medii de socializare”, mai spune actorul.

CBM - Selesi vizual

Cosmin Seleși a devenit partenerul de discuție al celor 70.000 de oameni de pe contul de Instagram și a 61.000 de oameni pe Facebook. În total, peste 100.000 de prieteni virtuali știu ce mănâncă și cu ce se ocupă în fiecare zi atunci când nu îl văd la televizor.

“Cred că asta mă transformă în influencer. Iar fiecare dintre cei care mă urmăresc au devenit influenceri la rândul lor. Am hotărât să folosesc super puterea mea și a publicului meu de a influența oameni într-o campanie cu scop : vrem să ajutăm brandurile românești să reziste crizei provocate de covid și altor crize care se mai anunță. Dacă îți place un brand românesc pe care vrei să îl vezi în continuare pe piață, fă ceva în privința asta! Da, tu, influencer-ule cu 200 sau cu 2000 de prieteni! Nu contează câți ai, trebuie doar să știi că ai puterea de a influența păreri. Începi cu familia și puneți de hârtie ce v-a plăcut la românii din jurul vostru și susține-i! Eu am să te ajut!”, a scris vedeta tv într-o postare pe pagina de Instagram.

Campania va dura 2 luni, timp în care Cosmin Seleși va realiza o listă cu brandurile românești pe care publicul său le propune și va selecta o parte dintre ele pentru a le dedica postări speciale pe conturile de socializare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *