Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Activia, o noua campanie de trial cu garantie si o noua provocare adresata consumatorilor

Activia

De 14 ani de când este produs și consumat în România, brandul Activia susține un stil de viață sănătos, cu alimentație echilibrată, mișcare și gândire pozitivă prin campanii precum: „Descoperă femeia Activia”, „Obiceiuri Sănătoase”, „Programul Activia”, dar şi „Provocarea Activia”.

Activia ramane dedicată și anul acesta promisiunii de a ajuta consumatoarele sale să obţină sau să revină la o stare de bine și lansează o campanie integrată de comunicare,cu o nouă provocare: adoptă obiceiuri alimentare și de viaţă sănătoase, consumă Activia zilnic, timp de 14 zile, iar, dacă nu ești mulțumită, Danone îți returnează contravaloarea iaurturilor. În plus, campania informează consumatorii despre susținerea acordată de Societatea de Nutriție din România (SNR), care recomandă consumul zilnic de iaurt probiotic Activia, ca parte a unei alimentaţii echilibrate. Recomandarea a fost făcută de SNR în urma unei evaluari nutriționale complexe a tuturor iaurturilor din gamele Activia.

Campania „Provocarea Activia. Mulțumită sau banii înapoi” se derulează în perioada 15 ianuarie -15 martie 2015 și este susținută prin spot TV, activări in-store, promoții de produs, cât și printr-o serie de activități de relații publice: dezbatere știintifică, cu specialiști în nutriție, gastroenterologie și presă medicală, eveniment de lansare a campaniei în mass media, proiecte speciale în mass media și social media și activări în mediul online.

Pe platforma www.activia.ro, brandul oferă o serie de informații interesante precum: numărul femeilor din România care suferă de tulburări funcţionale digestive, sfaturi zilnice pentru o alimentație sănătoasă, recomandări de la Societatea de Nutriție din România, dar și opinii ale consumatorilor. În plus, Activia pune la dispoziție, pe site și pagina de Facebook, concursuri cu premii, dar și o aplicație interactivă. Prin intermediul acesteia, consumatoarele pot afla, în funcție de stilul de viață și obiceiurile alimentare, cărui tip de femeie Activia îi aparţin: echilibrată, efervescentă sau pragmatică.

„Activia este iaurtul probiotic nr. 1 în lume* și în România, iar cei peste 300 de milioane de consumatori din 75 de țări sunt încă o dovadă a aprecierii efectelor sale benefice, a faptului că, odată încercat, iaurtul Activia nu poate dezamăgi. Prin urmare, ce modalitate poate fi mai bună pentrua promova Activia şi obiceiurile sănătoase, dacă nu printr-o campanie de trial, cu garanția returnării banilor către consumatori, dacă nu sunt mulțumiți de noua experienţă?”, declară Anca Stroe, director de marketing Danone Europa de Sud Est.

„În construcția spotului TV am pornit de la un insight foarte comun: după mesele grele, caracteristice sărbătorilor de iarnă, orice femeie caută soluții pentru re-echilibrarea dietei şi recâştigarea stării de bine. Am surprins astfel o scenă obişnuită de viață şi i-am asociat decizia de a face o mică schimbare azi – care va produce mari beneficii în viitor. Pentru consumatoarele noastre, Activia nu e doar un iaurt, ci este centrul unei comunităţi preocupate de a asigura un model sănătos de viaţă, pentru sine şi cei dragi, este plăcere, este un ajutor la îndemână oricând ai nevoie, este o experienţă pe care dorim să o împărtăşim cu colegii, prietenii, cu voi toţi care credeţi în puterea de a ne face viaţa maibună,” explică Anca Stroe.

Iaurtul probiotic Activia conține, pe lângă fermenţii obişnuiţi din iaurt, şi fermentul probiotic Bifidus Actiregularis, selectat în urmă cu aproximativ 30 de ani dintr-un produs lactat tradiţional şi utilizat exclusiv de Danone. Numeroasele studii clinice au demonstrat în mod repetat că bacteriile Bifidus Actiregularis reușesc să traverseze bariera gastrică acidă și ajung vii în flora intestinală, în cantități mari. Fiecare pahar de Activia conține mai mult de 4 miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis. Fermenții activi din iaurt contribuie la menținerea sau refacerea florei intestinale, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului.

Echipele care au contribuit la implementarea campaniei sunt formate din:
Din partea Danone: Anca Stroe – Director Marketing, Anca Ignat – Senior Brand Manager SEE, Anca Lazăr – Brand Manager, Andreea Stan – Digital & CRM Manager SEE; Cristina Popescu – Director Corporate Affairs, Erika Iordache – Manager Reglementare și Relaţii Instituţionale, Luiza Toma – Manager pentru Comunicare Internă și PR de Brand.
Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Alina Tătaru – Account Manager

Despre beneficiile iaurtului

Iaurtul este parte din alimentația omenirii de peste 12000 de ani. Contribuția sa la menținerea sau refacerea florei intestinale și, implicit, la sănătatea digestivă și apărarea organismului sunt printre cele mai bine cunoscute funcții, dar studii recente** demonstrează noi beneficii pe care iaurtul le poate aduce: scăderea substanțială a riscului de diabet sau de boli cardiovasculare, diminuarea efectului inflamator, facilitarea scăderii în greutate. Cea mai recentă descoperire este, însă, cea a cercetătorilor de la Centrul de Medicină Integrală (UCLA) din Los Angeles***, potrivit cărora consumul zilnic de iaurt probiotic influențează pozitiv activitatea unor regiuni ale creierului. Mai exact, prin îmbunătățirea calității florei intestinale și în cadrul interacţiunii sistemului nervos enteric cu creierul, consumul de iaurt probiotic Activia a îmbunătăţit starea de spirit şi chiar sensibilitatea la durere. În plus, la femeile care au consumat iaurt probiotic cu Bifidobacteriumanimalis subspecia lactis (Activia) timp de 4 săptămâni, s-a constatat o îmbunătăţire a activităţii cerebrale, concretizată printr-o reactivitate mai redusă la stimuli emoţionali negativi.

* Pe baza vânzărilor în valoare în 2010. Sursa: Euromonitor International, Pre & probiotics virtual conference, 2012.
** Studii recente prezentate și la Conferința Sănătate prin Alimentație 2014 – (exemplu://www.danone.ro/comunicate-de-presa/iaurtul-alimentul-minune-care-ne-mentine-sanatosi-și-forma-2/)
*** Studiu UCLA – Collaborative Center for Integrative Medicine, Los Angeles, USA (Tillisch – Gastroenterology, 2013), susținut de Danone.

Bucuresti, 22.01.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.