Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Activia lansează o nouă campanie de educaţie nutriţională

Sub denumirea ,,Alimentația sănătoasă hrănește fericirea”, brandul Activia lansează o nouă campanie integrată de comunicare, prin care își continuă demersurile de educare a consumatorilor în direcția adoptării unui stil de viață sănătos.

Insight-ul campaniei se concentrează pe ideea că pentru a avea o stare de bine fizică și emoțională, până la vârste avansate, obiceiurile alimentare sănătoase trebuie adoptate din tinerețe și menținute întreaga viață.


Endorserii campaniei sunt prof. univ. dr. Nicolae Hâncu, membru de onoare al Academiei Române și dr. Ioana Mîndruță, medic primar neurolog.

,,De 15 ani Activia pune sănătatea digestivă pe lista de priorităţi a consumatoarelor din România, încurajând un stil de viaţă sănătos, cu o alimentaţie echilibrată, mişcare şi gândire pozitivă. De această dată ne propunem să le transmitem consumatoarelor mesajul că fericirea și sănătatea pe termen lung se construiesc zi de zi, prin obiceiuri alimentare corecte, adoptate încă din copilărie și  menținute întreaga viață. Primul pas este o alimentație echilibrată, în care iaurtul probiotic cu Bifidus Actiregularis îşi poate găsi locul la micul dejun, la gustarea dintre mese sau după o cină uşoară. Pentru a veni și mai aproape de nevoile şi preferinţele consumatoarelor noastre, lansăm un nou produs în gama Cereale Integrale – este vorba despre noul Activia Cereale Integrale cu Nuci și Ovăz, armonioasă reunire a trei alimente recunoscute ca fiind benefice” declară Carmen Boer – Senior Brand Manager Activia.

Campania se derulează în perioada martie-aprilie şi este susținută prin spot TV, activări in-store, acțiuni online și printr-un mix de acțiuni de relații publice. Pentru mai multe informații despre cum își pot menține starea de bine pe tot parcursul vieții, Activia invită toate consumatoarele în comunitatea femeilor extraordinare de pe site-ul www.activia.ro sau de pe pagina de Facebook Activia.


În urma unei unei evaluări nutriţionale complexe a iaurturilor din gama Activia, Societatea de Nutriţie din România recomandă consumul zilnic de iaurt probiotic Activia, ca parte a unei alimentații echilibrate.

Echipele care au contribuit la implementarea campaniei sunt formate din:
Din partea Danone: Anca Miron – Senior Brand Manager Global Brands, Bianca Cioti – Brand Activation Manager Activia, Erika Iordache – Manager reglementare şi relaţii instituţionale, Luiza Toma – PR Brand Manager, Cristina Popescu – Director Comunicare
Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Ruxandra Popescu – Account Executive, Andra Gherasim – Senior Account Executive
Din partea agenției de media (MEC România): Simona Gorea – Interaction Coordinator, Gabriel Barbu – Strategic Media Coordinator
Agenția de digital – Netvibes

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.