expoplast Sibiu 2019

ACTIVIA lanseaza o noua campanie: “Provocarea ACTIVIA. Multumita sau banii inapoi”

ActiviaStil de viață echilibrat. În această toamnă ACTIVIA își provoacă din nou consumatorii să adopte un stil de viață echilibrat și obiceiuri alimentare sănătoase. Noua campanie integrată de comunicare îi invită să adauge starea de bine în coşul de cumpărături şi să consume ACTIVIA zilnic, timp de 14 zile, cu promisiunea de a primi banii înapoi în cazul în care nu sunt mulţumiţi.

Insight campanie: O persoană consumă anual aproape o tonă de alimente. Sistemul digestiv este supus unui mare efort în fiecare zi şi are nevoie de o mână de ajutor pentru a digera toată această cantitate. Alege o alimentație sănătoasă pentru tine și familia ta.

Perioadă campanie: Campania „Provocarea ACTIVIA. Mulțumită sau banii înapoi” se derulează între 1 octombrie și 30 noiembrie 2015.

Campanie integrată: Campania este susținută prin spot TV, activări in-store, promoții de produs și printr-un mix de acțiuni de relații publice.
”Campania a pornit de la beneficiul produsului, dar și de la întrebarea "de unde începem cu obiceiurile sănătoase?„ În cercetările noastre am descoperit un insight interesant și anume că în fiecare an, o persoană mănâncă aproape o tonă de alimente. În acest context, ne propunem să ajutăm la conștientizarea importanței unui sistem digestiv sănătos și a unei diete echilibrate, care se traduce în mese și cumpărături organizate. „Ești ceea ce mănânci”, însă mănânci ceea ce cumperi, deci o dietă sănătoasă pornește de fapt de la planificarea meselor și de la o listă de cumpărături. Aceasta este ideea pe care am construit o campanie integrată cu mecanismul deja iconic pentru ACTIVIA „mulțumită sau primești banii înapoi”, declară Anca Ignat, Senior Manager Global Brands Danone.

ACTIVIA lanseaza o noua campanie:

Platforma www.activia.ro/provocareaactivia/: ACTIVIA își invită consumatoarele să intre în comunitatea femeilor extraordinare și să contribuie la crearea hărții stării de bine. Jocul interactiv ,,Pune starea de bine în coșul tău” gazduit pe platformă simulează experiența unei sesiuni de cumpărături. Participarea la oricare dintre cele două provocări și achiziționarea cel puțin a unui produs ACTIVIA le oferă consumatorilor șansa de a câștiga pentru coșul zilnic de cumpărături un premiu în valoare de 100 lei.

Societatea de Nutriție din România (SNR): În urma unei evaluări nutriţionale complexe a iaurturilor din gama ACTIVIA, Societatea de Nutriţie din România recomandă consumul zilnic de iaurt probiotic ACTIVIA, ca parte a unei alimentații echilibrate.

Echipele care au contribuit la implementarea campaniei sunt formate din:
Din partea Danone: Bianca Cioti – Brand Manger ACTIVIA, Magda Stoica – Shopper Activation Coordinator, Luiza Toma – PR Brand Manager, Anca Ignat – Senior Manager Global Brands, Cristina Popescu – Director Comunicare
Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Ruxandra Popescu – Account Executive
Din partea agenției de media (MEC România): Simona Gorea – Interaction Coordinator, Gabriel Barbu – Strategic Media Coordinator
Agenția de digital – Syscom Digital

Bucuresti, 13.10.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *