Brandul Activia, aliatul stării de bine care vine din interior, lansează o nouă campanie de comunicare, prin care își propune să reamintească consumatorilor să aprecieze femeile extraordinare din viața lor.
„Suntem toți înconjurați de femei dragi – prietene, mame, soții, surori – care ne fac viața mai ușoară și mai frumoasă, prin toate lucrurile extraordinare pe care le fac pentru noi, zi de zi. Cu toate acestea, uităm de multe ori să le spunem cât de mult le apreciem, iar ele ajung să uite cât sunt de importante pentru noi. Prin campania „Spune-i Ești extraordinară în fiecare zi!”, Activia, cel mai consumat iaurt probiotic din lume și din România, își propune să le reamintească femeilor cât sunt de apreciate, să aibă grijă de ele, susținând un stil de viață sănătos și o alimentație echilibrată”, declară Anca Stroe, director de marketing Danone Europa de Sud Est.
Campania „Spune-i Esti extraordinară în fiecare zi!” se derulează până pe 15 iunie și este promovată pe TV, prin activități de media și bloggers relations și beneficiază de o importantă componentă de engagement online și în social media. Pe site-ul Activia a fost creată o secțiune specială www.activia.ro/estiextraordinara unde utilizatorii pot accesa două aplicații. Prin intermediul acestora pot personaliza un video sau o fotografie pentru femeia extraordinară din viața lor, iar apoi pot share-ui rezultatele aplicațiilor prin postarea acestora pe rețelele sociale.